dritgrei hei hei! Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Det har vært en fin langhelg faktisk, vi har vært ute i solen og gjort alt kosleig som man kan gjøre..... også har jeg funnet ut hvordan jeg ikke vil bli, også har jeg funnet ut hva jeg ikke vil fokusere på, også har jeg funnet ut hvor skoen trykker som værst... ikke dumt sånn i forkant av et bryllup kanskje ;-). Men vi har altså hatt det hyggelig, og kamelene var tunge å svelge til tider, men så lenge de glir ned så er det vel i grunnen greit! takk for fine ord på vei inn i løvens hule!!!! :-) Nå nyter vi hver en millimeter av vårt eget hjem! "Borte helt ok , hjemme helt klart best!" god klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Så bra at du har lært noe positivt av helgen! Det hjelper en å ta noen avgjørelser og det er fine ting:-) Det blir mye sikkel og klin av alle disse kamelene, men etterhvert så lærer man hvilken vei de sklir lettest ned;-) Tjohei! Velkommen "heim" igjen:-)
♥Snulder Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Heeeiii!! Godt å se deg igjen småttis!! Kjekt med en slik helg av og til... hvor man får tatt litt oppvask med seg selv og andre. Husk at kameler sklir best ned når de svelges medhårs ;=)
Karomamma Skrevet 2. mai 2007 #6 Skrevet 2. mai 2007 Kjekt å se deg, dritgrei!! Godt du har overlevd helgen Jeg liker ikke kameler noe særlig, men det går an å svelge en i ny og ne... Borte bra, men hjemme aller best!!!
Urtete Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Så koselig å se deg igjen! Og så bra at du har hatt en fin helg hos svigers!:-) Kameler er no dritt å svelge, men det kan være sunt med noen få sånn innimellom. For mange er definitivt usunt... Enig - borte ok, hjemme aller aller aller aller best! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå