Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg har "fulle pupper" og spiser f.eks brokkoli og ammer rett etter middag, vil jeg da få en reaksjon? Gutten min var i hvert fall helt krakilsk etter dette for et par kvelder siden, men det kan jo ha vært tilfeldig.

Jeg trodde at maten ført måtte i tarmene der næringa blir trukket opp, og at det ville komme i neste melkeproduksjon. Noen som har erfaring med hvor fort de får reaksjon på kål, løk etc og hvor mange amminger det ødelegger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det ville ta ca 1 døgn før din mat har noe å si på melka. Det har iallefall jeg tatt utgangspunk i når jeg prøver å finne ut hva hun får luft i magen av!

Skrevet

Det kommer over rett etterpå det, et par timer bare. Og det blir liggende i melken. Så hvis han ikke tåler noe må du bare holde deg unna det.. =)

Skrevet

Dette lurte jeg på da frøkna var på alder med din... Hs sa at det tok alt fra 1 time til et døgn før man oppdaget noe etter at man hadde spist noe (mye hjelp i hs i grunn). Spurte ammehjelpen om maten liksom ble liggende i puppen hvis man ikke tømte den, men det skulle den visstnok ikke gjøre.

Ish, mye man skal gå og lure på og ikke få noe godt svar på gitt... Men dersom du tror han reagerer på brokkoli, ville jeg holdt meg unna en stund... prøv igjen når han er blitt litt eldre.. over seks uker f.eks. for da er gjerne mye magevondt over, og tarmene fungerer bedre.

Lykke til!

Skrevet

Hos meg tok det 3 timer nokså nøyaktig. Men har skjønt at det er veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...