Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Babyen min er snart 3 mnd og jeg fullammer.. Han er veldig urolig på dag/kvelden og får aldri sovnet før rundt 11 på kvelden.. Men til gjenngjeld er han snill og sover da til ca 5-6 på morgenen.. Kunne tenkt meg å hatt barnvakt så jeg kunne reist på kino en kveld.. Gjør det noe om han da får et måltid med mme..??? Har ikke pumpe..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Dersom han vil ta mme så er ikke det noe problem. Men du kan jo håndpumpe deg om du er usikker på om han vil ta mme.
nutri Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 ikke problem å gi mme, hvis han liker det da. Kan være lurt å teste det ut noen ganger først, så du vet det ikke blir problem. Ikke alle babyer som liker mme. Og noen er kresne og vil bare ha en spesiell type. =)
belli72 Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Selvfølgelig burde du innvilge deg en frikveld! Det skulle bare mangle! At poden får litt mme en gang er det ingenting i veien for. Problemet er at du ikke har "øvet" på flaske, og erfaringen viser at dersom man ikke har øvet så er det store sjanser for "flaskenekt". Derfor: Forsøk det i forkant så du ikke må haste hjem pga. kriiiise i heimen.... Og en ting til: Det går an å venne seg til flasken selv om de første forsøkene er håpløse.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå