Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 McDonalds til middagskos......... Ingen som orker stå og lage mat nå, med sykdom og styr. Klattispappan som løper strikkball mellom mor og datter, storesøstre som prøver å muntre opp lillesøster:-) Lille rosa har fått sin første Happy Meal box ever og var storfornøyd over egen burger og pommes frites, selv om hun ikke spiste så mye som hun sikkert ville gjort om hun hadde vært i form. Men eplejuice i stedet for vann var stas. Pøse på sa legen, ingen fare for hull i tenner og avhengiget ennå, bare pusse tenner, her gjelder det å få i frøkna vått og tørt....for hun har gått litt ned i vekt siste uken....stakkars lille tingeling:-) Rare greier, jeg er av den arten, at før jeg får en "gyldig diagnose" av legen, så holder jeg ut til krampa tar meg (hvilket den nesten har gjort siste dagene...) Men når jeg fikk beskjed om hva det var og at det var viktig med hvile og ta det med ro, så gikk liksom luften litt ut av meg. "Endelig" kunne jeg gå og legge meg og slippe det jeg hadde i hendene også. Har nok vært mer sliten enn jeg har innrømmet overfor meg selv etter de siste tøffe årene.....Men nå skal jeg kule helt ned, og ta imot hjelpen som måtte komme (yeah right;-) og bli frisk og rask til jeg skal reise til Hellas............Djeeezes så godt det skal bli med de ukene der nede!!!!!!!!!! Kan nesten ikke vente............hrmpf.......hoste hoste hoste........eller jo, vente litt kanskje;-)
♥Snulder Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Mmmmm...!!! Ligge i sengen og dibbe og slappe av mens de andre tar seg av hverdagens kjas og mas!!! Er deg vel unt akkurat nå!!!!
allerhelstNorge Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 eeeeehm..... ta det med ro? Ta imot hjelp? Akkurat ja.... Og hvor lenge klarer DU det da vennen? Men du BØR OG SKAL OG FORTJENER hjelp og ro nå. Det har vært mere enn nok de siste årene, som du selv sier. Og så må du/dere bli helt friske slik at dere virkelig kan nyte Hellas-ferien i fulle drag. Kos dere med all den usunne maten dere kan med god samvittighet. Det viktige er at prinsesse rosa får i seg vått og tørt. Klem, koz-bedring og god Donald
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2007 Takk for det, skal prøve ja:-)) Og usunn mat skal ikke motstand finne her om dagen..... Holder meg i ro imorgen sammen med lille nurk, så virker nok pillene tenker jeg.......gleder meg til hun smiler og ler igjen.......hun som alltid er en sol og plutselig er hun bare helt utenfor seg selv stakkar....
Ronja65 Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 En gang i blandt, tar de ikke skade av.. Når man ikke er frisk og rask er enkelt mange ganger det beste. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå