Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant den faktisk på Facebook;)

"Kan du klare - midt i trettheten - å øve deg på å nyte natten med barnet ditt. Nyte følelsen av at dere to utgjør en liten øy midt i menneskeheten. Den varme, urolige lille kroppen som er så intenst levende. Nattestillhet når barnet omsider roer seg. Freden når dere begge gradvis glir inn i søvnen.Aldri noensinne vil du være så ettertraktet, så totalt elsket, så absolutt nødvendig for noen. Det kommer netter senere i livet, da du vil savne nærheten sårt. Når store barn vrir seg utålmodig bort fra din kjærtegnende hånd og ikke lenger vil ha godnattkos. Når tenåringen er ute om natten og du er fra deg av engstelse. Når redet er tomt for barn og du plutselig kjenner at egentlig gikk de altfor fort, gullårene. Så jobb litt med deg selv nå. Kjenn at nattestundene med barnet også er gode - hvis du klarer..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så utrolig fint...:):)

Skrevet

akkurat:) Jeg begynte å stresse med nattavvenning, brystavvenning, etc etc etc da han var rundt 6 mnd, alle her inne styrte liksom med det.... men så ga jeg blanke! Og nå er han snart 8 mnd, og vi samsover og koser oss i senga. Nå sover han snart natten over ( trodde aldri det skulle skje), og i natt lå han i bare bleien og koste seg inntill mamma´n sin. I morges forskynte han seg seg av puppen, og så sov vi en time til. Verdens koseligste tid!!!!

Skrevet

Er så enig! De blir fort nok store. Her samsover vi, og med første barn sov vi i samme seng til krabaten var 3 1/2 år.. Kos for alle parter. Skal gjøre det samme denne gangen. Er så kos, atte.

Skrevet

Ojjj, denne trengte jeg, for jeg er nemlig en monstermamma på natten. Skikkelig gretten, og blir faktisk sint hvis poden styrer på med uro. Greit å gi mat, og deretter sove. Men blir han våken, spytter smokk osv. da blir jeg faktisk sinna og sur!

Men skal legge disse gode ord på minnet. TAKK! :)

Skrevet

Den var fin :o) EN tankevekker for hver og en av oss :o) Takk!

Skrevet

Anonym som blir "monstermamma": Hehe, slik er jeg også!! Når han våkner om natta så ligger jeg og håper at han bare skal sovne igjen, som om han kan glemme at han er sulten, hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...