Gå til innhold

Noen flere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..enn meg som begynner bli rimelig lei?

Nå er sommeren her,og for meg blir det alt for varmt,når magen i tilegg til sola varmer...

Er 37+2 uker,og tørr ikke tenke tanken på å gå overtid.!!

Har en stooor mage,som begynner å bli tung og slitsom å bære.

Gleder meg nesten litt for mye til den vesle,syns jeg bare venter og venter.

Hadde ikke hatt noe i mot å føde NÅ!!

bare måtte klage littegrann.-----

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg, vi er t.o.m like langt på vei. Dette er mitt andre svangerskap, så jeg håper jeg slipper overtid denne gangen. Sist gikk jeg 8 dager over.

Kanskje vi bare skal bestille fødsel før 17.mai????

Lykke til!

Skrevet

åå,så artig m like langt på vei ;)

jepp,jg har bestilt fødsel v fullmåne,så krysser fingrene for det.. ;)

lykke til!! =)=)

Skrevet

Hehehe ... kanskje det hjelper å tenke på oss som ikke har termin før i midten av juli ;-)))

Da kan det være varmt da!

Skal ikke si jeg bare gleder meg til 30 grader og sol denne sommeren nei! Men heller det enn å vimse rundt på hålka med diger mage!

Håper du slipper overtid i hvertfall! Og lykke til videre!

(og det er sikkert ingen trøst, men varme-plager under graviditet er visst ingenting imot hetetoktene man kan få i overgangsalderen! så vi har da noe å glede oss til!)

Skrevet

Ja,bør hjelpe det asså ;)

Men takk takk..

Lykke til videre du også.

Skrevet

Har vært lei i mange, mange uker jeg nå, men håper likevel ikke han kommer på minst 2 uker enda, vil gjerne ha ham fullbåren først. Trodde faktisk aldir jeg skulle bli lei, jeg liker egentlig å være gravid, men nok er nok, dette er tredje gangen på under 5 år og jeg har hatt utrolig mye plager denne gangen helt fra begynnelsen av.... :-( Jaja, snart i mål nå, både du og jeg.

Skrevet

Uff,kjedelig med mye plager :S

Hvor langt er du på vei nå du da?

Skrevet

34+6 tror jeg, har altså endel uker igjen enda til termin, ble høygravid i dag :-) Men tiden går jo fort da og vi får vel bare prøve å nyte de siste ukene, i hvertfall jeg har faktisk savnet magen og sparkene etter fødselen de to andre gangene, men det er ikek alltid så lett å nyte svær mage, bekkenløsning, maserier, halsbrann osv da, hehe....

Skrevet

Ja,vet jeg burde vel egentlig nyte siste ukene nå..

Kommer nok garantert til å savne "babymagen" og de små vesle sparkene og bevegelsene i magen..

Men er ikke altid like lett å nyte,som du sier =)

Jeg er spesielt plaget av halsbrann.

Så klør jeg vanvittig mye også. Spesielt om kvelden da jeg har lagt meg.

Om dette er i forbindelse med graviditeten så kan jeg ikke vente m å bli ferdig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...