Morango 29.05.2007 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Ville bare fortelle at jeg er i kjempefin form. Mange sliter nok på slutten med bekken, rygg, fødselsangst, stress osv har nok mitt snev av dette, men jeg føler med skikkelig rede for det som ligger foran meg i månedene som kommer. Humøret er på topp og flere sier de synes jeg ser godt ut. Det liker jeg å høre. Slettes ikke trist å være høygravid nå
Bebbies i magen Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er 35+5 i dag og er også egentlig i veldig god form. Jeg er litt stiv og støl litt her og der, men det gjør liksom ingenting. Jeg er også i veldig godt humør i dag, men det kommer helt ann på om jeg får sove om natta eller ikke. I går hadde en jeg en dårlig da pga dårlig søvn, men i natt har jeg sovet bra så er humøret på topp. Så i dag er det bare koselig å være høygravid selv om det er tungt og sånn. Funnet ut at jeg må kose meg med de siste ukene som er igjen. Er ikke så mange av de nå :-)
amilde 11.06 Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er og i toppform. Synes det er veldig fint å oppleve for slik hadde jeg det ikke de to første gangene jeg var gravid. Da følte jeg meg bare sliten, tjukk og pløsete. Nå føler jeg meg stor og flott! Sover ganske godt og har masse engergi. Tilogmed sex-lysten har kommet tilbake. Er klar over at dette kan være en forbigående fase så jeg nyter hver dag. Jeg er i uke 34+3 i dag. Alle spør om jeg ikke er lei, men det er jeg ikke. Vet at dette er siste gangen jeg får oppleve det miraklet det er å ha en baby i magen så jeg prøver å ta vare på hver dag.
miastjerna Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 så bra! er 35 uker på vei,og heldigvis også i god form!og gleder meg veldig!
ifie Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Er i uke 37 og storkoser meg! Driver og pusser opp leiligheta vi nettopp har kjøpt, så jeg kan få litt vondt i ryggen hvis jeg blir for ivrig... (Ja, jeg er veldig forsiktig med løsemidler:) ). Har tre arbeidsdager igjen før jeg går ut i permisjon, og føler dette blir ferie! Er førstegangsfødende, og gleder meg bare masse til alt som skal skje! (Litt naiv, og vet ikke hva jeg går til? ). Også er det VÅR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå