anrø Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hei. Da flytter jeg over på bli gravid igjen. Var på ultralyd idag etter at jeg begynte å blø igår. Har nok en sa igjen. Fosteret var dødt. Skal på sykehuset å ta utskrapning i morra tidlig. Lykke til videre alle sammen. Håper d er lettere å bli gravid igjen etter utskrapinga. Men nå må kroppen få ro,men håper å komme tilbake snart. Har hadt tre sa før,legen sa at jeg blir fulgt opp fra dag 1 neste gang. Takk for meg denne gang. Håper jeg kommer snart tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 så trist å høre. lykke til i hverfall. hvor mange uker var du på vei.? stor tørste klem fra meg.
ana baroma Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Huff så leit... Lykke til med prøvinga igjen, og håper det ordner seg neste gang!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Huff,så trist da=( Synd at noen skal være så uheldig..Håper du kommer snart tilbake, og da med en spire som virkelig sitter=) Lykke til!
Ginger-mor Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Uff, kjempetriste greier! Også er det jo en sånn belastning for kroppen:( Lykke til på utskrapning i morgen, og synk sammen i sofaen etterpå. Håper du fort blir gravid igjen og at helsevesenet holder ord. Klem
Fabelaktiv Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 uff - lykke til med ny prøving da... kroppen er jo mer mottakelig når du allerede har hormonene i kroppen Klem
anrø Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2007 Hei. Fikk ikke sove mer. Er eller trodde jeg var 14 uker,men fosteret har vært død siden uke ni. Skal på sykehuset til åtte,vil bare få "d" ut av kroppen min nå. Heldigvis har jeg verdens beste mann. Han har tatt seg fri uka her. Så vi har grått masse sammen,og kommer nok til å ha sorg en stund. Vi ønsket virkelig barnet sammen. Takk for alle gode ønsker fra dere. Godt at d er noen som føler med. Jeg vet bare at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette. Takk,jenter. Lykke til.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Vil bare ønske deg lykke til i dag.........godt du har mannen din til å støtte deg...! Lykke til.....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor skal verden vaere saa urettferdig =( kjempe trist at dette har skjedd... oensker deg lykke til videre jeg!! og jeg haaper vi ser deg igjen her, saa fort som mulig!! En good klem og mange varme tanker fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå