Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er førstegangs og har ingen erfaring med vogn, hva slags vogn er best? må jeg bestille eller kjøpe direkte i en butikk? om jeg måtte bestille , hvor jeg skulle ?

tenker på lett vogn og stor plas til bebyen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.pingpong-online.de

www.babyjungle.nl

..ellers har du jo svinesund rett over svenskegrensa nede i oslo

når det gjelder hva for vogn du bør kjøpe,så må man jo nesten ha litt mer kriterier enn dette..men vil du ha en lett vogn:quinny

easywalker

one tree hill

men,er hovedpoenget at den skal være lett,så er jo ikke de de vognene med størst plass i da..

vi skal ha quinny,der kan ungen ligge i bagen til rundt seks mndr,hvilket holder for vår del,for da har begge mine andre uansett begynt å ville annet enn å ligge,så da har vi bytta til sportsvogn

Skrevet

Det du bør tenke på er hvor stor bil du har. Ta med bilen når du kjøper vogn!

Gå rundt å titt litt først. Gå på nettet og se hvor babyutstyrsbutikkene nær deg ligger.

Det er faktisk viktig om du liker å trille vogna.

Skal du ha byvogn eller en du også kan ta med i skogen. Små hjul er vonde å trille i snø og i utmark. (Snakker av erfaring).

Det er utrolig mye å velge mellom. Se deg om, prøv i butikken og velg utfra hva du syns er bra!

Lykke til

Skrevet

simo duo er kjempe bra

Skrevet

Hei. Kjenner godt igjen spørsmålene dine. Er selv førstegangsfødende og har ingen erfaring med vogner. Pratet litt med venninna mi hun hadde Bosson (tror den heter det), vogna var grei nok, men gutten var lang og de måtte fort skifte ut. Har vært å sett på vogn og har funnet ut at jeg vil ha en combivogn da kan jeg ta med den lille om han/hun sover. Her hvor jeg bor er det ikke store utvalget, men har bestemt meg for Simo kombi, bagen de har stor plass og var ca 10 cm lenger enn de andre vognene de hadde.

Skrevet

Jeg har min simo kombi på loftet fra forrige gang. Den har jeg vært kjempefornøyd med.

Eneste problemet er at den er litt for stor for bagasjerommet på vår ford focus. Begge hjul måtte av og så måtte den lirkes inn. Dette ble testet før vi kjøpte, så vi visste om det. :o)

Kombibagen er lang og utrolig praktisk, er ofte brukt til babyseng. Jeg gikk også mye tur i marka, i ulent terreng og der var simon utrolig god å trille, med god fjæring og gode hjul (til tross for at den er litt tung).

Skrevet

Sett opp en liste for deg selv med hva slags behov du har og hva du forventer at vogna skal kunne brukes til. Ferdes du mye i skog og mark, på kafe, opp og ned trapper osv osv? Har du høy mann i forhold til deg selv er det viktig at du tar han med å prøver vogna, han må jo også kunne trille behagelig.

Med lista har du noen sjekkpunkter i butikken og det blir lettere å huske på å spørre om alt, dessuten slipper man å falle for impulskjøp på grunn av spreke farger eller moderne design, som kanskje viser seg å ikke fungere optimalt etter hvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...