Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er i uke 33 og har de siste ukene hatt en slik svie i underlivet. Den er ikke konstant, men kommer og går. Var hos legen for to uker siden, han mente det var sopp og ba meg ta en kur. Jeg synes ikke det har hjulpet noe. Har levert inn urinprøver og de har vært rein. Har ikke lyst å ta en soppkur til, hvis det skulle vise seg at jeg ikke har hatt sopp. Jeg har ikke kløe eller noe mer utflod. Legen er ikke så intr. i å ta en GU, hans svar er bare at jeg bare må prøve meg fram med soppkurer. Har noen av dere svie eller er sår i skjeden? Eller har noen kloke tips om hva dette kan være? Det er ikke kjønnssykdom
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har også slike plager innimellom... Og jeg bruker da Natusan baby olje med aloe vera (IKKE sprayflaske, men vanlig flaske!) Funker skikkelig bra, sammen med truseløse netter og bomullstruser og minst mulig hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå