Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hvordan er formen deres nå? For min del kan tulla bare komme ut nå, er sååå lei... og såååååååååååå klar for å bli mor
En Prins + Prinsesse Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 jg har termin 27 mai.. ikke så langt unna.. og formen min er veldig bra.... men jeg må innrømme at jeg er drit lei... hehe.. så om han kommer nå, hadde det vært kjempe flott =)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har trmin 16 mai =O) gleder meg veldig nå! Skal bli så deilig å bli ferdig. men kan ikke regne med at han kommer før det i allefal. selv om jeg skulle ønske det =) Har masse vann i kroppen. men overlever. har jeg klart meg i 9 mnd så klarer jeg litt til =O)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Mens-terminen min er 18.mai, og foreløpig går jeg ut ifra den. Og inntil videre går også JM ut ifra den. Men ifølge en eldre dame som tror litt på overtro og slikt, så skal jeg få i forbindelse med fullmåne (imorgen) og så skal jeg visst legge til ca. 4-5 dager, og da skal visst tuppa komme ut. Så blir spennende å se da, om det stemmer. hehe;) Men kjenner jo så mange som har bursdag i mai, håper bare tuppa får egen dag!!
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hei!! For sanrt 7 år siden hadde jeg termin 22.mai,vatnet gikk 16.mai,kl 9 på morgonen,og fødte en gutt 17.mai:) KL 2 på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå