Gå til innhold

føler meg så premenstruell...noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og med premenstruell mener jeg humørsyk. Kjeftet mannen huden full i dag og smellte med dører osv ....flau;) Toåringens kommentar: ikke vær sint da mamma...

Det er 15 dager til termin, men har masse kynnere og nedpress...

noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg er skikkelig grinete nå, og jeg har 3 dager igjen. Har vært skikkelig uggen den siste uken...

Skrevet

Jeg var skikkelig premenstruell i går, og da er det ikke lett å være verken meg eller andre, prøver å kontrollere det, men neimen ikke lett.. Jeg har også nedpress og kynnere.

Jeg vet at premenstruelle følelser kan være tegn på at fødsel ikke er langt unna, men tross alt, man er tusen ganger mer hormonell under et svangerskap enn ellers (med det menes at konsentrasjonen av div hormoner i blodet er tusen ganger høyere enn normalt), og da er der vel kanskje ikke rart at man føler seg hormonell innimellom...

Og i dag har jeg spist hvitløk... ;-) Massevis av hvitløk! Og håper at jm-timen i morgen er noe jeg ikke kommer meg på... ;-)

Skrevet

Ok fant dette innlegget akkurat nå. Skrev nettopp et lignende innlegg, kalte det hormonell jeg da:) men det går nå for det samme;) Da er jeg ikke alene om det her iallefall... Håper fødselen starter snart, så at jeg slipper å gå å være irritert og eksplosiv så lenge..Har 8 dager til termin. Håper "desperat" på "fullmåne-effekten" i natt...!

Skrevet

ja det håper jeg (HI) også!! Men det er jo sant som singelmamma sier at en har jo masse hormoner i svangerskap uansett da...blir spennende å se om noen av oss går i fødsel snart ;)

Skrevet

oops der ble jeg ikke anynym lenger ;) ikke så farlig det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...