Gøril og Jesper :) Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Nå har jeg vært ute lenge i solsteiken, og lurer på om lillegutt liker/ikke liker det. I allefall så har han sparka og tumla rundt inni der som aldri før.. Jeg tar det som et tegn på at han liker sol som mora si jeg Jeg er flink å ta pauser da, også sitter mannen min og kjøler meg ned med vann (vann på sprayflaske). Utrolig digg Ikke bra om det blir for varmt. Er så glad for at lillegutt har begynt å høre på mamman sin nå, og sparker og sparker, flytter på seg og er i stadig aktivitet.. Magen bare bula ut når han satte i gang med showet sitt. Og jeg og mannen satt bare og lo Endelig tenkte jeg Ble først litt redd for at det ble for varmt for han der inni magen, men kan egentlig ikke tenke meg det.. Er jo mye mer varm etter jeg har dusja, og er ikke ute så lenge om gangen. Endelig er det vår, og jeg har 99 dager igjen til termin ))) I dag er jeg så lykkelig og glad, så måtte bare dele det med noen
Dragemor Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det hørtes veldig godt ut! Så morro at du kan se at han beveger seg! hehe.. 99 dager bare ja ... kommer meg dit i slutten av denne mnd jeg.. har nok litt over 100 igjen... Har hatt en dag jeg har sitti med bar mage og buksa trukket opp over leggene. Det var så godt. Her ble også aktiviteten økt noe når magen ble varm...tar det som et tegn på at nurket også likte det ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå