Gå til innhold

nyrebekken betennelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk beskjed i går fra legen at jeg har fått nyrebekken betennelse.

noen har som har hatt d? er ikke dette falig når man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det tidligere - men ikke når jeg var gravid. Jeg vet bare at det er styggvondt, og at de bruker noe antibiotika mot det...

Skrevet

Heisann, jeg har hatt nyrebekkenbetennelse, og det er jævlig vondt, men det merker du vel...

Har ikke hatt det mens jeg var gravid,men vil nok tro at legen din vet hva han gjør når han behandler deg for det.

Jeg havnet faktisk i koma pga det, fordi den dustelegen (som ikke kunne norsk) sendte meg hjem fra legevakta 3ganger å sa jeg hadde matforgiftning...GALSKAP, det endte med at jeg havnet i koma å ble hentet av Ambulansen midt på natta, lå i koma i 9dager...så det er ikke til å spøke med det greiene der assa.

Skrevet

oi det hørrtes jammen isje godt ut,skummelt...e mange legar der ute så isje e te å stola på...glae det gjekk bra me deg så du kan få gleden av å gå gravid å få et lite nurk:)

Skrevet

derfor me har med urinprøve kver gang finne ut sånn på den...å du har sikkert kjempe vondt...hadde det ein gang eg og,fekk pencilin å det hjalp godt:) godt råd er å tisse litt etter sex da kommer det mindre bakterier inn den veien:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...