Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er 31 uker nå,og formen er kjempefin. Har gått opp 9 kg.. Er fullt sykemeldt,pga jobber med kjemikalier. Går tur hver dag med vogn, godt humør, og ingen sv.skapsvondter. Andpusten da, stoor mage ;o) Men ellers har jeg egentlig ingeting å klage på. Men på andre forum osv virker det som alle har det litt tungt og kjipt. Ikke for å "blære", altså,men bare lurer på om det er flere som egentlig ikke plages i sv.skapet av noe annet enn litt tungpusthet ;o) ?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 hei hei =)=) Jeg er i uke 37+2,men formen er ingenting å si noe på. Eneste er,som du sier tungpusthet.. Så jeg skal neimen ikke klage..
PintSizedDictator Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Næh, eg e tungpustet og sliter med kraftig bekkenløsning, men formen har aldri vært så bra som nå. All den trøttheten eg slet med i begynnelsen e skiftet ut med massevis av energi. Det e helt utrolig. E vel det de kaller redebygging vil eg tro. Vasker og herjer og gjør alt klart til babyen. Det eg ikke kan ta selv må mannen ta...og han e oppgitt for alt skal skje nå med en gang og helst i går;)
MomInUSA Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg er ogsa i ganske fin form - er 29 uker i morgen. Har litt vondt i skambenet av og til naar jeg reiser meg, og har litt kynner naa og da, men ellers er formen upaaklagelig. Jobber fult, jobber med a fikse hus og hage i helgene og loeper rundt med/etter lillegutt paa 2 naar jeg ikke er paa jobb. Vi gaar stort sett til lekeplassen (paa skolen naer der vi bor) hver kveld og leker. Er litt tungpustet av og til, men ikke vaere enn at jeg stort sett ikke foeler meg saa gravid i det hele tatt naar jeg er i aktivitet. Var slik sist ogsaa, syntest det var litt rart at jeg var saa god form paa slutten. Blir jo litt tungt aa gaa langt etc de siste ukene og det er da litt vanskelig aa boeye seg, men ellers er det ikke mye begrensninger. Eneste problemet mitt er sv diabetes, men det merkes jo ikke paa formen. Syns ikke jeg har noe aa klage paa, og jeg foeler virkelig med de som har det skikkelig tungt og kjipt, det maa bli en lang tid og vente om man har det tungt. Vi faar prise oss lykkelig for at vi er i god form, og haape at det varer helt til termin. :-)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Er 40+3 og er i FIIIIIN, FIIIIIN form..... Skulle ikke vært sånn, men slik er det altså! Gleder meg til det hele starter bare jeg;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 er 40+1 her og formen er utrolig flott.Var og jogga meg en tur her i forigårs.(Har trent hele svangerskapet)og vakser og rydder,ligger på knee og støvsuger under sofaen osv.Har ikke hatt noen plager i svangerskapet.Unntatt at jeg har kastet opp hele tiden da.Men er så godt vant med det at jeg ikke tenker på det.
ramløsa- nok en gang Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Formen er ganske så upåklagelig i uke 29, håper det fortsetter sånn. Også oppmuntrende å se andre helt på tampen av svangerskapet som føler seg bra, er selv førstegangs og lurer på hva som er i vente. Har nesten ikke turt håpe at det fortsetter nå, men det kan jeg jo kanskje da. I det hele tatt fint med positive meldinger- selv om alle selvfølgelig må kunne skrive om plager og vondter også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå