Har byttet nick ! Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Hun får tran stort sett hver dag. Glemmer det i ny og ne, og har ikke med tranflaska på ferie. Mangel på D-vitamin er ikke bra for skjelettet og kan gi rakitt (dette kan behandles, men best er det uansett og forebygge). D-vitamnin skapes også gjennom sollys, men de små skal jo være mest mulig i skyggen. Rakitt oppstår oftest hos mørkhudede i Norge, fordi deres hus tar opp sollyset dårligere (og fordi tran ikke alltid er like naturlig i deres kosthold). Dersom du husker D vitamnin noen dager i uka tenker jeg det går helt fint
nutri Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 har en teskje liggende på stellebordet, så jeg husker å gi. Han får d-vitamin hver morgen rett etter morgenstellet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg husker det sjelden, altfor sjelden. Skal sette denne flasken på stellebenken, for da blir nok husken bedre...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 OBS: Flaska skal stå kaldt, derfor jeg glemmer det stadig vekk!
ei prinsesse og en prins Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Nope.. men sånn ca 4dager iløpe av ei uke:)
tripptrapp3sko Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 uff,glemmer det hele tiden.Tror ikke hun har fått det mer en 4-5 ganger tilsammen.Må prøve å huske det idag
Heira☆ Skrevet 2. mai 2007 #8 Skrevet 2. mai 2007 Jepp, han får hver dag =) Det er blitt en rutine at jeg tar den fra kjøleskapet hver morgen når jeg lager frokost.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 husker det hver dag..:)blander det bare i mme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå