Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 jeg var til ultralyd i uke 31 og han estimerte da jentatil ca 3,7-3,8 kg hvis den vokste i samme takt som tidligere. Siden har jeg ikke vært på ultralyd. På det tidspunktet hadde jeg kanskje lagt på meg en 14 kg. Nå er jeg 38 uker og har lagt på meg 21 kg. Har dette betydning for hvor stor hun blir, mao må jeg se bort fra det legen estimerte i uke 31?
Gårdsspire Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 De 7 kg du har lagt på deg siden uke 31 er jo ikke bare babyen, da får du jo en baby på 10 kg, og det høres ikke helt bra ut. Det kan rett og slett hende at du har samlet opp mer væske, fått litt større pupper- kanskje melken kommer snart. Det kan jo også hende at du har lagt på deg litt, slik atdu skal ha litt å tære på når du begynner og amme. Men du får jo en ul til vil du vil ha det. Jeg er i uke 38 nå og skalinn til ul i morgen.
peanut:) Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hvorfor får dere en ekstra ultralyd dersom dere vil det? Er det noe alle får??? håpehåpehåpe;)
Gårdsspire Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Ja da. det er bare å si at du ønsker en neste gang du er på kontroll, og vis jordmor/ lege tviler, så er det bare og si at du er urolig for fødselen, og at du gjerne vil se at alt er i orden..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Ja, nemlig, bare ljug så vi som trenger ul ikke får det når vi er bekymret, hællelujæææh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå