Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Lykke til idag på intervjuet - krysser fingre for at det går din vei!!! Blir koselig å se dere igjen snart:-) Snakket med felles venninne og vi må booke en dag for feiring av gamlisballetten;-)
allerhelstNorge Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Takk og takk! Intervjuet er over og jeg tror det gikk bra. Hadde en god følelse under intervjuet iallefall. Så nå er det bare å krysse fingra og vente på svar. Får tilbakemelding om noen dager tror jeg. Vi gleder vårs til å se dere igjen også. I dag er det 15 dager til...... Ellers kan jeg melde om sommervarme på godt over 20 grader og fantastisk sol. Go'klem til dere alle
Ronja65 Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Så fint:-). Vi får krysse fingrer og tær for at du kommer inn. Lære nye ting er mest morsomt og minst slitsomt:-). Hilsen en evigværende student:-). Som tror hun har stoppet nå, men som så smått skikker på en ny etteruttanning i Gøteborg:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2007 Så bra! Krysser fingrene for at det årnær seg for deg:-)) Gleder meg til girlsnight - da skal vi være fjortiser igjen....fniiiiiis;-)) Og jeg kan glede deg med at våren har gjort sin innmarsj i gamlelandet også. Selv om jeg ligger inne og "sutrer" om dagen.....men snart ser du.....snart....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå