Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Er bare 13 uker på vei, men har allerede en god mage, så jeg tror nok jeg blir ganske stor etterhvert;) Synes det er fint at folk kan se det på meg allerede jeg!
Miss L å di Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 jeg fikk også raskt en stooor mage, men når det begynnte å nerme seg 20 uker, så bremsa det liksom litt :-)
*Cara* Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hei, hei Lunajente! Nå er jeg endelig kommet etter:) Deilig følelse! Har ikke fått så veldig mye mage ennå, men føler meg temmelig svær og oppblåst. Men merker helt klart forandring! Gleder meg egentlig til det vises ordentlig, greit at folk ser at du er gravid:) Det er fint med gravide mager! Hvordan er formen ellers? Håper alt går strålende!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg fikk oxo tidlig mage, men det er veldig opp og ned hvordan magen min vokser nå, den vokser i rykk og napp....Du kan se magen min på profilen min viss du vill....Ps: er 22+5
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2007 Ja, den vokser vel litt sånn i rykk og napp tenker jeg. Synes det er så koselig med mage jeg, i hvertfall nå før den blir skikkelig tung og slitsom:) Cara80: Velkommen etter, kjempefint å ha noen fra samme region her! Alt går greit, er ikke noe særlig trøtt eller kvalm mer, så nå er det bare å nyte:) conney5mnd: Fin mage! Og fin tatovering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå