Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 tilbake penger på skatten, kan sosialen ta skattepengene mine da??
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 ja. Hvis du fortsatt får penger derfra trekker de det fra det du evt ville få derfra. "Mistet" selv 10.000,- jeg fikk igjen på skatten en gang pga det. Forbanna surt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Hvorfor er det surt når du sikkert har fått mere enn det?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg fikk ikke mere enn det. Og det er surt, for det er penger en har betalt inn for mye i skatt lenge før jeg fikk sosialhjelpen. Derfor er det surt. Jeg hadde absolutt trengt de pengene hver mnd i den perioden hvor jeg betalte det for mye i skatt.... og så forsvinner det på den måten .jeg kunne f.eks ha brukt pengene til depositum da, men nei det måtte brukes til livsopphold slik at jeg fortsatt ikke hadde råd til å få meg et sted å bo. Gøy å bo på gaten ja :-) det er surt. Men jeg sa ikke at det er feil av sos.kont å gjøre slik for det om det er surt. Sos.hjelp er siste utvei og slik bør det være, men likevel surt.... Er det så vanskelig å fatte eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå