Gå til innhold

vekta


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

så på lista etter alle de små som er født, og la merke til at mange av de små veide under 3100, min veide bare 3010 og var 48 lang, så det ser ut til at det er ganske normalt ( hun kom 2 uker før tia ) he he...trodde bare at jenta mi var så liten.

nå har hun lagt på sef 1 kg i løpet av 3 uker, så jeg er ganske stolt!

 

åssen er dete med dere andre da? flere som har vært pg veid de små for morro?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 dager siden lille Luca Julie kom til verden... men har ikke veid henne ennå.... blir spennende å se om hun har lagt på seg noe... hun var 3400gr og 50cm lang... vi skal å veie henne i morgen pluss at vi skal ta sånn "gulsot" test...hun hadde tendensene andre dagen men d forsvant igjen heldigvis... pappan hennes er fra Colombia så derfor er d litt vanskelig å se om hun er "gul" el bare brun...og jeg som nybakt mamma bekymrer meg vettu... klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...sånn er det med min og, jeg er jo fra iran og mannen min norsk, så der er oxo bebin min " gulere " i huden en helnorske barn, så skjønner hva du mener.

Lykke til i morn da, hold meg oppdatert, skal selv dra og veie prinsessa her, hun har time på helsestasjon i morn, blir spennende og se hvormye hun legger på seg i uka.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei!lenge siden jeg har vært her inne nå!hyggelig å se noen kjente "nick" hehe!delte mange gleder og bekymringer her inne ja!!

 

tasssen min,veide 3986g 3 dager over termin..og vi veide han da han var 6 dager og da var han 4450!herlighet,og jeg var så bekymret for at jeg ikke hadde nok melk..skal veie igjen fredag tenker jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og veide gutten min 1 uke etter at vi reiste fra sykhuset og da hadde han lagt på seg nesten 500 g!!! Hehe...de på helsestasjonen lurte på om det var Kefir jeg produserer:) Nå er det gått enda 14 dager, og jeg ser at han har vokst godt. Har fått en liten dobbelhake og begynner å få små valker på lårene:)

Tror jeg venter til 6 ukers kontrollen, som er om 2 1/2 uke, til neste veiing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 54 cm lang og 4250 g, men gikk ned til ca 3850 før avreise fra sykehuset.

 

Gikk 18dager etter terminen. Han ser litt tynn og skranten ut stakkars nå..

Men det tar seg opp håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min var 3660 gram og 48 cm. ble foedt 16 dager over terminen. han gikk ned til 3400 da vi dro fra sykehuset. Mandag skal vi paa ny sjekk for aa se om han gaar opp. haaper det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom 14dg over termin og veide 3938. Han var 52 cm lang.Tre uker etter fødselen hadde han lagt på seg en kilo... Og jeg bekymret meg også for om jeg hadde nok melk. Det har jeg! Snakk om sult og puppeiver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sander var 3580 g og 47 cm når han var født...på 6 vekers kontroll var han 4940 g og 57.5 cm...lagt godt på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jenta mi var også 3580 men hun var 51 cm lang. på 6 ukers kontroll var hun 4440 og 56,5 cm.

fikk beskjed at hun var lang og litt tynn...

9 uker gammel var hun 4780 og 59cm lang..

guttene vokser litt fortere enn jentene har jeg hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...