Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Hva skal til før jeg settes igang? Jeg gråter hele tiden, sover gjennomsnittlig 3 timer pr døgn, har falske rier innimellom ca 9 ganger daglig, murringer i bekkenet og ryggen hele tiden. Kaster ofte opp grunnet smertene under de falske riene. Holder på å få et alvorlig sammenbrudd! Har gledet meg villt til å få møte barnet mitt, men alt som heter glede er nå borte... Ser ikke lyst på noenting. Har hatt disse problemene i snart 1 uke. Har termin om 5 dager, men regner med jeg kommer til å gå langt over tiden, siden alle andre i familien vår har gjort det. Er det noe jeg kan si som kan få dem til å sette meg i gang?
Bebbies i magen Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Har du snakket med legen din eller jordmoren som har har fulgt deg gjennom svangerskapet om dette? Det kan jo være de kan presse på litt. Jeg klarer jo ikke se noen grunn til at du skal pines mer, for det er ingen som tjener på at mor er helt utslitt før hun har født. Men det gjelder å få frem rette budskapet til de rette menneskene. De er ganske strenge i norge med å sette i gang syntes jeg. Men noen menneskelige hensyn kan de jo ta. Men jeg hadde tatt en tlf til jordmor eller lege og spurt om de kunne hjelpe deg. Lykke til!
Singelmamma og banden Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Det skal mye til for å bli satt i gang, men du har det jo tydelig ikke bra! Du skal ha krefter til å komme deg gjennom fødselen også, og verken du eller barnet tjener på at du er totalt utslitt! Høres nesten ut som om du har fått barseltårene på forskudd... Som det sies over her, få frem det riktige budskap til riktig person, og sørg for å holde fokus og ikke "syte", men legg klart og tydelig frem at dette ikke går lengre.
Gårdsspire Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 en grunn kan jo være at: når de setter deg igang, gir de deg nettopp falske rier- i håp om at de sene skal utvikle seg til de ekte sakene, og siden du allrede har det så er det jo ikke så mye de kan gjør da. Og det er skjelden de setter igang før termin men mindre moren eller barnets helse står på spill. Men skjønner godt fusterasjonen din. men snakk med jordmoern/ legen din og spør de om det ikke er noe de kan gjøre..
silly08 Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Heisann. Du kan jo prøve å ta kontakt med noen som setter akupunktur, de kan sette noen nåler som setter igang fødselen.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Hvor hennvender jeg meg for akupnktur? Og eventuelt hvor masse koster det? HI.
natemor til 2 Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke noe godt å bli satt i gang... Å settes på drypp når du i utgangspunktet er helt tømt for krefter gir ofte heller ikke gode nok rier til at du kommer noe vei... Prøv å få så masse hvile og så masse energi du kan før det setter i gang av seg selv,.... Skjønner at det er lett for andre å si,.. men det er beste tipset jeg kan komme med.. Jeg håper i hvertfall at jeg slipper å bli satt i gang denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå