tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 ..joda jeg er her inne vettu..bare ikke så aktiv lenger. er 15 uker i morra.føler liksom det er litt 'dødtid' nå før den ordinære UL 31.mai. har fått bittelittt mage, men ellers er kvalmen borte og jeg kjenner bare litt i magen innimellom. kunne ønske jeg hadde litt mer ømme pupper;) hvordan er det med deg? leste du hadde bekkenløsning..huff håper ellers at alt er bra;) klem tyrjenta
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Der var du ja!! Er her inne med jevne mellomrom jeg, og leser litt. Føler meg litt utenfor her på 2. trimester da egentlig, for det er så mange som er over 20 uker og snakker om ting jeg ikke har verken kjent eller merket noe til enda. Ferdig med 15 uker i morgen jeg og, begynner på uke 16. syns det er litt rart. Det går fort... Ikke noe symptomer av noe slag igjen her hos meg heller. Bortsett fra denne bekkenløsningen da vettu, men nå har jeg vært skikkelig bra i 2 dager så hvis jeg er en av de heldige kan det jo hende at det trekker seg tilbake for å komme igjen på slutten av sv.skapet. Det jeg håper iallfall. ellers har jeg ikke fått UL time enda, venter spent på posten hver dag.... lenge å vente! Tror jeg ringer dem i morgen... klem fra meg
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2007 ja, enig, føler meg også litt utafor her, da mange er i uke 20 og sånn. ja, idag begynner jeg også på min 16'ende uke;) gratulerer til oss!! trodde jeg hadde fått BL jeg og. hadde helt forferdelig vondt i korsrygg en periode, men det ga seg heldigvis.. ja, du får ringe og mase!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå