Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg så du søkte etter en oppdatering. Jeg er her nesten aldri lenger. Søker på nicket mitt kanskje en gang annenhver uke for å se om jeg er blitt "etterlyst". Alt er bra her! Snuppa er 8 måneder, krabber rundt og koser seg i finværet. Hun har begynt å reise seg opp (peller ut ting som ligger i hylla i salongbordet, drar ut skuffer og hiver ting utover, osv), så nå har jeg hendene fulle med å rydde vekk alt som er farlig. Hvordan går det med deg og dine? Har tenkt masse på dere.
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 savner da vel "gamle kjente" kan du skjønne=) å så småtassene da.har jo fulg di siden livet i magen.blir så bom stop når man komme hit.ikke mye nytt å høre,hehe så hun er blitt en liten "ryddemaskin" ?? ser henne for meg,krabbende rundt,kaster ting hit og dit,mens du stormer etter å plukker opp. ;o) er jo denne tia som er gøy.alt det di lærer,på så kort tid =) går egentlig bedre her nå.man lærer seg jo å leve med det,men vondt er det.så mange ting som minner en på han som ikke fikk vokse opp. jeg sliter vel kanskje mest med det at jeg sitter her med min,mens dattra mi ikke fikk beholde sitt gull.er steiktøft det..å jeg er redd for å si eller gjøre ting som kan bli værre for henne...men med tiden blir vel det enklere å takle.men vi har det bra,og tar en dag av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå