Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Kanskje noen kan hjelpe meg. Jeg har så langt i svangerskapet ikke hatt noen plager med bekkenet bortsett fra litt verking hvis jeg har overanstrengt meg noen dager(har flyttet bla). Men ingen store greier. De siste dagene har jeg fått vondt i korsryggen, smertene sitter kun der og ikke nedover i beina. Kan det være at jeg bare er sliten i ryggen etter å ha sittet forran pcen med skoleoppgaver hele dagen? Skal selvsagt høre med legen, men spør her også Er 28+1 i dag
Gjest Ut på tur Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Det kan være begge deler. Dersom du ikke har problemer med å gå får du ikke gratis fys. men jeg vil likevel anbefale deg å få legen til å gi deg en henvisning. Finn en fys som kan mye om bekkenløsning som kan gi deg litt instrukser i hvordan du skal te deg. Dersom det er bekkenløsning er det like greit at det ikke blir værre
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Takk for svar! Ja får håpe det bare er litt ryggvondt, har ingen problemer med å gå så får snakke med fys for litt forbyggende øvelser.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Hei. Er vanskelig å si uten å undersøke deg skikkelig, men slik du beskriver det så høres det ut som det er ryggplager og ikke noe med bekkenet å gjøre. Men uansett kan det være greit å gå til legen for å få henvisning til fysioterapeut, som kan undersøke dette videre. Og bare til opplysning: Svangerskapsplager i seg selv gir ikke gratis fysioterapi, det er kun dersom det står bekkenløsning med gangvansker du får gratis behandling. Hilsen fysioterapeut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå