7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Og er skikkelig våken ,,, herregud! I 1,5 timer i natt....Han er nattavvent så det blir ikke mat, men vann.. men For 2 netter siden holdt han det gående i 2 timer!!! Men natt til i går sov han hele natta...- da hadde han ikke sovet lur siden kl 15.. Flere som må ha skikkelig slitne 7 mnd unger for at de skal sove hele natta? Må vel begynne å vekke han nå da hvis han sovner i 5 tiden.. Han legger seg jo kl 19...
belli72 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Hei, Her har det samme skjedd de siste nettene! Han holdt det gående i over en time her forleden, og det har han ikke gjort siden han var kjempeliten! Ellers våkner han femten ganger og får smukk eller vann... Jeg satser på at det er tenner og at det bedrer seg.... I natt var det faktisk litt bedre.... Ellers sov han siesta i hele to timer i går! Det er rekord! Det kan hende at de er inne i en forandringsfase i og med at bevegeligheten øker... Ikke vet jeg... Lykke til!
Håp. Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Vår våknet også et par netter her og hylskrek. Var utrøstelig i en halvtimes tid. Vi tok henne opp og gikk med henne i en tussmørk leilighet til hun roet seg. Tenkte hun hadde hatt mareritt. Et par dager etter kom det to nye tenner... :-)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Oda har avogtil show på natta, hun er snart 8 mnd. Hun ligger å sier DADADADA og frøser, og ler av seg selv. Kan vare i alt fra 1 time og enda lengre.. zzz For en tid siden synes jeg det var omtrent annenhver natt, men er bedre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå