Gå til innhold

Jada, overhysterisk, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg begynte å kjenne liv har det vært full fart i magen. spesielt om formiddagen.. Men i dag... INGENTING. Ikke et eneste lite dult engang, og jeg har vært oppe i 4 timer alt...

Noen gode råd for hvordan få lillebror til å sparke??!!??

Vet jeg sikkert overreagerer, men blir jo helt engstelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker. Brus, saft, sukkertøy osv. Men det kan jo hende den har snudd seg litt, og at den sparker steder du ikke kjenner det?

Drikk noe med sukker i og legg deg ned og slapp av og kjenn etter.

Hos meg er det veldig forskjellig på liv - noen dager er det masse, andre dager lite - tror de turner mye rundt og det er ikke alle steder du kjenner det - f.eks hvis den sparker mot morkaka.

Lykke til.

Skrevet

Drikk et glass kald saft eller brus med sukker og legg deg og kjenn godt etter. Evt prøv å ligge først litt på ryggen og snu deg over på siden. Alt er sikkert heeelt i orden, kanskje han var lenge oppe i går og sover litt ekstra i dag?

Skrevet

Takk, skal prøve!! :)

Her er det kraftige spark hver eneste dag og spesielt om formiddagen, derfor jeg reagerer.

Nå skal jeg spise brød med syltetøy! :)

Snakkes!! :D

Skrevet

Hi hi, ja, er vel som meg, B-menneske. :)

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener....i går var det helt stille i magen min og, og her pleier det og være bra med aktivitet.....så og drømte ekle drømmer hele natta i natt, men gjett hvem som er våken og i full sving igjen nå....lillegutt hadde sikkert bare en liten pause i går, tenker jeg, lå sikkert feil vei, og da er det ikke alltid lett og kjenne sparkene....

Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Har nå stappa i meg både sjokkis og cola!

Så nå er det bare å vente i spenning.

Men føler det allerede litt bedre i og med at det er så mange andre som har hatt det på den måten!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg var i dialog med sykehuset av samme grunn på fredag. jeg var da i uke 25.

Jeg fikk beskjed om å legge meg ned og telle spark. Du skal kunne telle 3 spark pr 1/2 time. Jeg fikk vite at dersom jeg ikke fikk 3 spark den første 1/2 timen skulle jeg ta en til.

Da jeg fortsatt ikke kjente noe så ringte jeg tilbake. Da fikk jeg beskjed om å drikke ett glass saft med isbiter.(altså iskald saft) da våkna han og jeg fikk de sparkene jeg skulle ha.

Lørdag var alt som normalt igjen.

De sa at så tidlig er det ikke helt system på antall spark. Dersom du har kommet noe lenger i svangerskapet og/eller om du ikke kjenner noe etter å ha drukket noe kaldt og søtt (husk at du skal ligge og kjenne etter) så ring til sykehuset og hør hva de sier. De var kjempe hyggelige med meg :)

Lykke til

Skrevet

Sjokkisen og colan virka! :)

Nå er det full rulle og jeg har lært en lekse om tålmodighet! :D

Tusen takk for gode råd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...