Gå til innhold

Oh no...

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj da har jeg fått mensen tilbake. Det var et lite hyggelig møte med en gammel kjenning som jeg ikke har hatt kontakt med på en stund. Og jeg som trodde at så lenge melkeproduksjonen ble holdt oppe så kom den ikke tilbake. Blæh.

Men ellers har vi en fin dag hehe ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer...eller? Kan jeg spørre hvor lang tid det tok? Venter i spenning på min, men det gjør ikke noe om den tar seg en lang pause. Har ikke akkurat savnet den for å si det sånn. Er ganske lei av bind etter denne renselsen også...

Skrevet

usj, kommer den så fort tilbake? Æsj!

Ja ja, får vel bare nyte tiden jeg har igjen uten :-)

Her i gården tør jeg iallefall ikke bruke amming som prevensjon iallefall :-)

Skrevet

Kondolerer heter det vel :-/

Tja jeg fødte jo 10. februar, så nesten 3 måneder etter fødselen. Synes jeg kjente litt murring i magen i morges, men etter føderier så betyr mensmurringer plutselig så lite hehe. Bare renselsen tok jo ukesvis så jeg hadde håpa det skulle ta litt lengre tid ja.

Skrevet

Hei,

Ja jeg venter bare at min kommer hver dag snart også sidne jeg ikke ammer lenger. Hmm,, kan ikke si jeg gleder meg nei.

Skrevet

Uffda, så kjedelig:/ Jeg trodde jeg fikk mensen første måneden på Cerazette, men har ikke hatt noe siden så jeg kan jo ha tatt feil (hadde jo egentlig blødninger hele den første måneden).

Skrevet

Får bare si kondolerer.

Jeg holder fortsatt på med renselse. Og må innrømme at jeg drømmer om at nattamming skal sørge for at det tar lang tid før mensen kommer tilbake - men jeg skjønner at det kanskje er en urealistisk drøm...

(For ikke å snakke om amming som prevensjon - det hørtes jo så greit ut - men jeg vet sannelig ikke om jeg tør - ikke har jeg lyst til å dytte kroppen full av hormoner heller)

Skrevet

Med nattamming tar det sikkert lengre tid før hele greia starter igjen. Vi har ingen nattmåltider her, og jeg gidder ikke stå opp bare for å pumpe lengre. Har tatt en avgjørelse om at det skal bare være 3 pumpinger pr dag nå, håper melka ikke blir borte da. Nå som mensen har kommet tilbake har jeg ikke så mye å miste uansett lengre hehe Jeg mister så mye kvalitetstid med snuppa når jeg pumper, så det er ikke verdt det lengre. Men 3 om dagen skal jeg klare.

Og her i gården har gubben vært og kjøpt kondomer. Fant ut at jeg ikke vil ha mer hormoner i kroppen jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...