Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Tenker på de plassene det er ekstremt varmt, slik som her..
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Ja, en tynn en. Er redd for trekk på ørene, merker jeg.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 vi bruker sommerluer.. Har tenkt på det samme selv. Ser det er mange som bruker hatter,bare på hue og ikke ørene..
En liten mamma Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Åja, lue har vi på! Leste et sted at babyene bør ha lue på de første 10 månedene når de er utendørs. Det er kanskje unødvendig på sommeren men nå er det jo bare vår, og lufta kan jo være litt "skarp" som min mor sier...
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Ja, kommer til å bruke lue hele sommern. Tynn, søt blondelue med klaffer på ørene. Hun blir 1 år i slutten av september.
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 bruker en tynn lue, og har ingen planer om å droppe den på lenge lenge.
haater husarbeid Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Brukte ALLTID lue på storebror til han var 2 år, skal gjøre det med minsten også. De er astmabarn og har veldig lett for å bli forkjølte og trekk er deres verste fiende. Når det blir varmt, er det caps med øreklaffer og solhatt med øreklaffer.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Ja! Var selv plaget med ørebetennelser da jeg var lita, så må beskytte ørene til snulla. Nytter ikke med pannebånd siden hun drar i alle ting.
Bellanr1 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Ja bruker fortsatt lue på litjåpia... vårluften er skummel! Værste jeg ser e babyer uten lue på denne tiden! di får jo så lett ørebetennelse:/
børdi Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 solhatt om det ikke blåser, og tynn lue om det blåser,, han er snart ett år da...
nutri Skrevet 1. mai 2007 #12 Skrevet 1. mai 2007 tynn bomullslue, for det er alltid litt vind. Ikke alltid lue på i vogna, for der er det lunt. Han er 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå