Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Jeg går med mitt tredje barn. og har helt lik form på magen nå som da jeg gikk med guttene. Nå skal vi ha en jente, men magen er spiss og bakfra synes det ikke at jeg er gravid. Hvordan ser dere andre ut som vet hva dere får? Begynner og lure på om jeg skal finne frem lyseblått likevel..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Det er ingen sammenheng mellom form på magen og kjønn. Jeg ville nok stolt på UL ja...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Til meg er magen veldig spiss og det viss ikke at jeg er gravid bak fra.Men her i min famile har de som har fått gutter hatt veldig spiss mage og de som ventet jente fått veldig stor og rund mage.Men tror det kommer ann på ungen og slikt.Ikke så mye sammenheng egentlig ikke.
MomInUSA Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Jeg venter jente - og har rund, spiss mage - bare forran, akkurat som med lillegutt. Magen er den samme selv om forskjellig kjoenn hos meg. En tanke lavere kanskje, men det kan jo hende har noe med at det er no 2.
Bebbies i magen Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 utfra mageform venter jeg også en gutt, men de var veldig sikker på at det er ei jente inni her :-) Mamma hadde akkurat samme mage når hun gikk med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå