Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går med mitt tredje barn. og har helt lik form på magen nå som da jeg gikk med guttene. Nå skal vi ha en jente, men magen er spiss og bakfra synes det ikke at jeg er gravid. Hvordan ser dere andre ut som vet hva dere får? Begynner og lure på om jeg skal finne frem lyseblått likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen sammenheng mellom form på magen og kjønn. Jeg ville nok stolt på UL ja... :)

Skrevet

Til meg er magen veldig spiss og det viss ikke at jeg er gravid bak fra.Men her i min famile har de som har fått gutter hatt veldig spiss mage og de som ventet jente fått veldig stor og rund mage.Men tror det kommer ann på ungen og slikt.Ikke så mye sammenheng egentlig ikke.

Skrevet

Jeg venter jente - og har rund, spiss mage - bare forran, akkurat som med lillegutt. Magen er den samme selv om forskjellig kjoenn hos meg. En tanke lavere kanskje, men det kan jo hende har noe med at det er no 2.

Skrevet

utfra mageform venter jeg også en gutt, men de var veldig sikker på at det er ei jente inni her :-) Mamma hadde akkurat samme mage når hun gikk med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...