Gjest Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Har fått av ei venninne og jeg tenkte jeg skulle prøve dem. Når og hvor mange tar dere? Er det vits å begynne å ta dem nå forresten? er 39 uker i dag
Ingunn_86_ Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 hei.Jeg fikk beskjed om å starte med de 1 mnd før termin, og ta 2 om morgenen og 2 om kvelden. . er det Solaray, red raspberry leaves?
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 ja det er den! Kanskje ikke det er noe vits at jeg begynner nå da? Har en del kynnere og har våknet på natten av kynnere og menssmerter. tenkte kanskje det skjedde noe om jeg begynte nå.. hihi..
2blånisser Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Om det er Solaray du har kan du ta 3 om morgenen og 3 om kvelden. Det er vel ingenting å spare på de kapslene nå når du er i uke 39:)
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 1. mai 2007 #6 Skrevet 1. mai 2007 Jeg fikk høre om dette først i uke 38, kjøpte samme dag og tar maks dose (3 kapsler morgen og 3 kapsler kveld) siden jeg kom så sent i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå