Gå til innhold

Har det rabla helt for meg tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke en gang (tror jeg det var) jeg innom en tur på sidene her. Så at det var opprettet nye forum med aldersdeling; 18-25 år og 26-34 år eller noe sånt. Tror forumene forsvant igjen med en gang. Hva har skjedd? Har vært innom her stadig vekk men ser ikke snurten av disse forumene, ei heller kommentarer om dem. Har de eksistert i det hele tatt, eller har jag "sett syner"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på 'Alle forum på DIB' ser du de igjen. De ligger ett stykke ned på siden.

Skrevet

Da lurer jeg i hvert fall på om det har rabla for meg her... Jeg finner dem ikke!!! Sjekket selvfølgelig der også før jeg skrev innlegget. Sjekket igjen nå, og de forumene jeg refererer til står altså ikke der...

Skrevet

Takk! Det var det forumet jeg så. Det andre var fra 26-34. MEN: Hvor finner jeg dem? Ikke for å være vanskelig, men i lista med "Alle forum på DIB" står de ikke!! Ingen overskrift som heter kun "Mamma" heller...

Skrevet

nei da vet jeg ikke, har det her i allefall.

Mamma

90+

Ammedebatten

Keisersnittdebatten

Mammas kropp

Mor i alderen 20-25

Mor i alderen 26-34 år

Mor i alderen 35 og oppover

Skrevet

Hi-hi, nå fant jeg det!! Men da måtte jeg gå inn på "Debatter", og så videre til "Mamma" og de undergruppene du listet opp.

Jeg har aldri "gått inn" den veien før. Bruker bare den "rullgardinlista" under "Alle forum på DIB". Der står det ikke. Enig?

Skrevet

hehe nei der står det ikke. men hvis du trykker på der det står 'Alle forum på DIB' kommer det opp ;)

Skrevet

Aha!!!! Der lærte jeg noe nytt gitt! Trodde det liksom var overskriften til rullgardinlista... Tenkte ikke at det var en link!

Takk for tålmodighet!!!

Ha en fin dag! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...