Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #1 Skrevet 1. mai 2007 Nå sitter vi i "klemma" og klarer nesten ikke bestemme oss. Jeg har lyst å bytte vogn da den nærmer seg 3 år og jeg vil ha noe igjen for den når vi selger den. Vi har en Hartan Skater XL uten svingbart forhjul og har vært kjempefornøyd med den, men nå kunne jeg tenke meg en vogn med svingbart forhjul. Jeg liker begge vognene, men liker sportsdelen med kalesjen mye bedre på Hartan vognen enn T sin, den er mer forseggjort og barnet har mye større plass i setet. Men på den andre siden er T vognen MYE lettere, tror det er snakk om 6 kg! Har ikke prøvekjørt Hartan Skater m svingart forhjul - noen som har lyst å dele erfaringer med meg? Andre synspunkter?
LadyLay Skrevet 1. mai 2007 #2 Skrevet 1. mai 2007 Vi er kjempefornøyd med vår Hartan, men har ikke forsøkt Teutonia sin da:-) Jeg anbefaler deg til å gå i en butikk og prøvekjøre de samt legge de sammen etc...det er jo også viktig at man føler at vogna tilfredsstiller de krav en selv setter. Jeg synes Hartan er en kvalitetsvogn som vi forventer å bruke til både dette og senere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå