Gå til innhold

oj..hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg legger masse på meg nå mot slutten..er 35 uker og er 72 kg..noen flere?? veide ca 65 i utgangspunktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lagt på meg 22 kilo men mesteparten er baby,morkake,fostervann og et lass med vann i kroppen, ser ut som en godt stappa pølse nå...:( 8-10 kilo er nok flesk da:P

Skrevet

72 kg er da ikke mye! Da har du jo lagt på deg bare 7 kg og det er jo LITE........

Skrevet

Enig. 7 kilo er ikke mye.

Jeg har lagt på meg 12 kilo så langt (38 uker). Første svangerskap la jeg på meg 30 kilo og fikk alt av igjen. Slapp av, det er meningen du skal få litt ekstra i løpet av et svngerskap :o)

Skrevet

hei

fint å høre, syns heller ikke 7 kg høres så mye ut, men det er bare det at 5 av de er kommet på to uker..fortsetter det sånn i 5 uker til, blir det jo 12-13kg på de ukene jeg har igjen..det vil si totalt 18 kg..og det er mye på så kort tid..

Skrevet

Det er ikke helt slik det fungerer :-) noen uker legger du på deg mer enn andre og det avhenger også litt av hva du spiser. Ene uka er det kanskje bacon det går i mens neste er det agurker.... Høres dette kjent ut?

Skrevet

joda..spiser en del goderi akkurat nå for tida, men klarer liksom ikke slutte da...prøver...spiser alt jeg kommer over og litt til..

Skrevet

Du har ikke lagt på deg så mye.Så ville ikke ha bekymret meg.

Skrevet

Helt normalt. Jeg har fått enda mer enn deg.. Veide 67 før jeg ble gravid, og nå er jeg 82. Håper det ikke blir mer..hehe

Skrevet

Har gått opp fra 44 til 62 kg, så det er en del da... 18 kg.. Men litt av det er jo baby, væske osv:) *trøstemegselv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...