Gå til innhold

Er det bare jeg som er i ammetåka allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde da ikke den inntraff FØR fødsel..? Men da jeg glemte koden på kortet mitt i dag, så skjønte jeg at enten er det den berømte tåkeheimen som har inntatt meg, eller så har min ene hjernecelle (har to) avgått ved døden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det finnes en tåke ved eget navn som inntreffer under graviditeten.

Men den er ikke like mye brukt som "ammetåken".....

Jeg har også blitt et enda større surrehue i det siste!

Snåle saker.

Skrevet

Du kan jo lese mitt innlegg på skravle...her har dere noe å le av jenter...tror vi er i samme bås hahaha

Skrevet

Jepp sånn har jeg det og. Føles ut som hodet ikke er i kontakt med kroppen lenger:0/

Skrevet

Jeg - og mine kolleger - har funnet at jeg har gjort mye rar saksbehandling i det siste. Sist i går ble jeg ganske forundret over en merkelig kommentar på en sak. Når jeg sjekket hvem som hadde skrevet det...så var det selvfølgelig meg selv.

- Blir ganske lang i maska av sånt...

>Fagkonsulenten har funnet ut at jeg befinner meg i ammetåka for lenge siden...

Skrevet

det var da enda godt... Ante ikke at det fantes noe "gravidtåke", så jeg ble ganske bekymret en liten stund;) for ikke snakke om hva min kjære blir når det er som værst....

Skrevet

Jeg låste døra for å gå en sovetur med snuppa på 18mnd i går. Nøklene de la jeg i fra meg på hagebordet rett ved døra........

Skrevet

Kjæresten min synes det er så rart at jeg ringer på hver dag når jeg kommer hjem... kan jeg ikke bare bruke min egen nøkkel og låse meg inn?! (Problemet er selvfølgelig at jeg har glemt den hjemme utallige ganger i det siste. Utrolig flaut altså. Pleide ikke å være sånn før)

Skrevet

Jeg har glemt koden på bankkortet mitt( måtte bestille nytt, kortet ble slukt), parkert bilen og ikke funnet den igjen der jeg trodde den var, lagt bilnøkler i kjøleskapet...............

Og på jobben glemmer jeg hele tiden de mest elementære ting.........

Slitsomt :/

Skrevet

ja kjenner meg igjen. Tror det kalles "hormontåka" frem mot fødselen..

har småkrasjet bilden to ganger, har blitt helt vekke...Helt rart

Skrevet

Du er IKKE alene.. jeg er i tåkeheimen, men har vel strengt tatt vært der siden starten av forrige graviditet. Min -dengang- samboer bemerket det i løpet av første trimester.. og han jeg bor med nå har ikke merket noen forskjell men har alltid klaget på at jeg er et skikkelig surrehue

(men jeg velger i mitt stille å legge til... sjarmerende surrehue :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...