Dane Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Uff, jeg vrir hodet mitt i forsøk på å finne ut hvor jeg har lyst på bryllupsreise. Vi tenkte 1 uke og dermed drar vi ikke lenger enn Europa. Er det noen som har noen romantiske forslag? Vi har lyst på litt sol og varme da. Også reiser vi i slutten av september eller begynnelsen av oktober. Kom med forslag! :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Cecilia i Italia har jeg hørt er veldig romantisk
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Vi har akkurat bestillt oss tur til Riga, onsdag til mandag. Vi har vært saa mye i Frankrike og Italia, saa vi ville prøve noe nytt. Fannt flyreise for oss fire (har tvillinger paa ett aar) til 1600,- tur-retur. Dritbillig!! Vi synes det er greit aa reise til et sted hvor det ikke er kokvarmt og hvor vi har mulighet til shopping, sightseeing og bading. Veldig fornøyd!! Hvis det er noen som har vært der som kan komme med gode tips, saa mottas de med takk! ;-)
Gjest Skrevet 2. mai 2007 #7 Skrevet 2. mai 2007 Vi skal til Kroatia på bryllupsreise. Vi drar i juli, men det er nok varmt der langt utover høsten )
Dane Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg dytter denne... Ingen som har et spesielt sted og et hotell de kan anbefale?
Dane Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2007 Takk for de forslagene som er kommet inn forresten! ;-) Har sjekka ut noen av forslaga, men savner å høre litt mer spesifisert et sted...
rogaland81 Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Hotell Tamarix som ligger i Kamari på Santorini! Kjempefint ganske lite hotell med flotte unike rom! Så kan dere sitte og spise middag på klippene i Fira og se solnedgangen i Oia eller hva det heter! Jeg ble fridd til der, og det kan absolutt anbefales! ;o) (Kjøpte turen av Apollo)
map79 Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Vi skal til Paris - anbefales på det varmeste, særlig hvis du aldri har vært der!
*bubbs* Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 Hei Jeg vil bare si at siste uke for reise til kroatsia pleier å være første uke i september. etter dette blir det fort kaldt. det samme gjelder italia. i slutten av september bør man nok dra til kypros.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå