Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Og den ble jo bare såååå fiiin! Har kjøpt SImo Duo og jeg gleder meg til å ta den i bruk! Nå star den ferdig montert med alt av duppeditter ferdig festet på den slika t alt blir fint og utstrakt til vi skal bruke den. Har lagt over et stort stretchlaken slik at den ikke skal støve ned i ventetiden. Er fremdeles 37 dager igjen til termin:)
Gjest Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jøss så treg du er da.. Hehehehe.. Monterte den i februar jeg, så jeg kunne skremme katta litt med den (og det har jeg klart):s Gleder meg såååå til å bruke simoen!!! (står med ullteppe over så den ikke støver ned) God trilling til sommeren
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 he he... sakl love deg at det er skiiiitvanskelig å holde seg:) Har liksom så lyst å gjøre klart alt med en gang, men vet jo at det er greit å ha noe å fylle dagene med fremover også. Blir vel ikk eakkurat travelt etter at jeg går ut i permisjon om 16 dager..... Formen da Trine? Mye kynnere ennå eller?
Gjest Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Hehehe.. I know! Det er greit å ha noe å fylle dagene med.. Jeg koser meg i sola om dagen jeg da Skal helst ikke gjøre så mye. Blir litt shopping når jeg får lønning nå. Siste innspurt Formen er faktisk bedre og har MYE mindre kynnere pr dag. Kanskje oppimot 20 bare.. Det er jo godt og vel en halvering siden mandagen Så jeg er fornøyd! Ellers med deg da?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 her er det ikke mye kos i solveggen for her er det grått og trist om dagen.... Men men. Jobber jo ennå jeg da. 50% bare da, men kjenenr det holder. Fikk jo ikke lov å jobbe mer enn det pga mye kynnere. Ble jo mye bedre av å være 50 % SM, men nå i de siste par ukene har de begynt å øke på igjen... men men. Det er kanskje normalt så sent i svangerskapet? Er vel oppe i 10-20 kynnere for dag nå, så det er jo ikke å sille som det var en stund, for da kune jeg lett ha 20 kynnere på en halvtime. Men de er vondere nå synes jeg. Er litt sånn at når de kommer så må jeg bare stå helt stille og har ikke sjangs å røre på meg, men de sitte rikke så lenge i gangen da. 30 sek kanskje.... Ellers er det sånn passe med meg faktisk.... Pappa utredes for mulig kreft om dagen og kejnner det tar på å gå å vente på svar på prøvene hans.... Er ikke så lett å konsentrere seg på jobb og virke tilsynelatende normal ovenfor andre. Gidder nemlig ikke å utbrodere for alle på jobb om pappa akkurat nå, for da kommer de til å spørre meg hele tiden om hvordan det går og da klarer jeg i alle fall ikke å holde fokus på jobb....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå