Cathrine med Mathilde Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 noen som vet om svangerskapskurs i bergen??
Leoness Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Det er iallefall stopp for kurs på KK og Storken sa de da jeg ringte. Nedskjæringer... :-( Kanskje jordmora vet om noen?
Chunky81 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Siste kursene de hadde var i mai / juni. Så de har verken på Storken eller Føden. Men du kan jo ringe resepsjonen på KK og høre. Jeg gjorde det og fikk en restplass.
Månefeen ♥ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Så rart det er blitt gitt beskjed om at det ikke er? Vi har nettopp fått en liste på e-post med datoer helt fra desember-mars... og meldt oss på. Men jordmor sa vi måtte være kjapp å melde oss på, siden det er stor pågang. Send meg en PM dersom du vil ha datoene og mailadr for påmelding.
Månefeen ♥ Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 åååååååkay.... 2007 denne tråden ble lagt ut, se bort i fra svaret mitt da
Rødhette <309+<312 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 hehe, ikke så lett å følge med hele tiden:) jeg har lyst å gå på svangerskapskurs. når i svangerskapet er det ``best`` å gå? og hva koster det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå