Gå til innhold

Har barna deres hatt nye vondt i forbindelse med tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på litt over 5 mnd våknet og skreik som en gall ca en time etter hun hadde lagt seg. Virket som om hun hadde vondt. Og jeg vet de første tennene er på tur ut(de nede). Også er hun forkjøla i tillegg da...

Ga henne en stikkpille, og da ble det stille ca 25 minutter senere.

Var det tennene?

Og har barna deres hatt mye plager? Er liksom bare 18 tenner som gjenstår:-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut!

Tennene har ikke vært så stort problem her, men det tror jeg er unntaket heller enn regelen. Er ikke godt å si om det var forkjølelsen eller tennene som gjorde henne urolig egentlig. Du kan jo kjøpe Dentinox og smøre på, kanskje det hjelper. Eller gi henne noe å gnage på.

Jeg tror ikke alle tennene er like "ille", men litt vil de nok merke det!

Skrevet

Plagdes veldig med de 2 oppe i midten! Værste til nå. Har nummer 8 på tur!

Skrevet

Uff ja, min var veldig plaget. Da hun finn de to første (nede) skreik hun mye på kvelden, måtte gi henne litt paracet (da roet hun seg og klarte å sove). Da hun fikk de to oppe, fikk hun i tillegg feber, diare og utslett over hele kroppen. Vi var da tilfeldigvis innlagt på sykehuset (2 uker) så fikk en lege til å komme. Var visst "den tredje barnesykdommen", de blir ofte syke samtidig som tennene bryter frem.

Skrevet

Hei,

Tulla vår har ikke hatt noe problemer. Når hun var 4 mnd fikk hun sin første tann nede. Den andre kom med en gang også. Så fikk hun begge hjørne tennene oppe også de i midten. Har ikke hatt feber eller vært lei.

Skrevet

Takk for svar!

Huff, det er så vanskelig å vite med disse små. De får jo ikke akkurat sagt noe. Hun har vært fryktelig survete og grinete i hele dag også. Ingenting som er bra nok... smører på Dentinox, men den gjør ikke det store utslaget virker det som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...