Karomamma Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Vi har vært på jentetur til Berlin fra torsdag til sent i går kveld og det er mange inntrykk å fordøye. Utrolig mye å se - rene historietimen å gå på Checkpoint Charlie, Potsdamer Platz og følge ruten til den gamle muren. Vi har gått på Unter den Linden, gjennom Tiergarten, sett Berlinerdomen og vært oppe i fjernsynstårnet. Spist thaimat i det gamle arbeiderstrøket på østkanten og drevet med avansert vinsmaking på italiensk restaurant. Herlig!! Ellers kan jeg bare bekrefte at planene om vin, shopping, skravling og latter ble fulgt til punkt og prikke. Nydelig vær, 28 grader fredag og lørdag og ikke noe stress i det hele tatt!! Men noen av oss har jo kjent hverandre i over 40 år (jeg er 41....), så praten pleier å gå av seg selv Vi bodde som det passer seg for modne damer på tur, på 5-stjerners hotell med designbar og flott interiør. Deilige rom med digre bad og store senger! Kjempeservice med egen omelettkokk i frokostrestauranten og ordning og fiksing fra morra til kveld. Det aller koseligste var at en av barndomsvenninnene kom fra Amsterdam for å være sammen med oss. Snakk om at skravla gikk på tomgang! Også så fint å komme hjem igjen. Jeg kom hjem ved halvett-tida i natt og listet meg rundt og så på de som sov søtt i sengene sine her hjemme. Varm i hjertet sovnet jeg sliten og glad. Sukk
Gummelillan Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Velkommen hjem! Hørtes ut som en deilig tur - akkurat sååå mye skravling og latter som en skikkelig jentetur skal inneholde ;-) Var selv en tur i Berlin sommeren for snart 3 år siden, men da var jeg høygravid så den byen vil jeg helt klart besøke igjen. Her har inne har det vært bemerkelsesverdig rolig i det siste. Vårslapphet...?
phantomet Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Så fantastisk deilig det hørtes ut! Og det var dere virkelig vel unt! Selv om jeg gjerne skulle opplevd slik jente tur selv...Å så deilig det hadde vært.
Karomamma Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Takk Helt klart en by som tåler flere besøk, ja! Det var kjempefint! Masse shopping til Karosnuppa og meg. Karopappa fikk bare noen pakker med Bratwürst, he he... Angående vårslapphet, så føler jeg meg ganske slapp sjøl... Kan jo ha noe med turen å gjøre eller det at jeg måtte på jobb i dag, med T-banen og en spinnvill Karo i vogna og en utålmodig 7-åring som følgesvenner....
Karomamma Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Ja, det hadde DU fortjent, phantomet!!!
♥Snulder Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Vælkømmin himmat!!! Så flott at alt levde opp til forventningene!! Har aldri vært i Berlin jeg, så jeg vet ikke hva jeg går glipp av ;=)
Gjest Skrevet 1. mai 2007 #7 Skrevet 1. mai 2007 Vi giftet oss i Berlin forrige sommer:-) Det var en helt fantastisk tur!!!!
hypersusmor Skrevet 1. mai 2007 #8 Skrevet 1. mai 2007 Berlin er en super by!! Det er veldig rart å tenke på at byen var delt da vi var rundt 20 år - det er jo ikke så lenge siden, lissom... Lå det mange og solte seg i Tiergarten da ;-)) Jeg var med på walkathlon da jeg var i Berlin og det var litt snurrig å gå blant nakne mannerumper der jeg gikk for harde livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå