Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 flere som har opplevd dette?er det stor sjanse for å føde før tiden,eller kan man like gjerne gå til termin?har ekstremt masse kynnere,ganske sterke.jordmor snakket med sykehuset,og de valgte å vente med å sende meg inn.skal se det ann til onsdag.
Mirakelungen Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Hvorda fikk du vite at livmoren var flatet ut? fikkdu undersøkelse på grunn av kynnerne?
Mirakelungen Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Det var rart at du ikke ble lagt inn, altfor tidlig med fødsel selv i uke 34
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 ja,pga sterke kynnere og nedpress.kom til ei fantastisk jordmor,som tok meg så på alvor.ble nesten helt på gråten over å bli så godt ivaretatt.ho sa at hvis jeg ble bare litegrann usikker og redd i natt,skulle jeg sendes inn på sykehuset,så de kunne følge med.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 får ikke håpe du føder nå da! Men fint å høre at JM tar deg på alvor og at du føler deg tatt på alvor. Ville egentlig bare sende deg en klem jeg:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 tusen takk for klemmen.d går nok sikkert bra,mormunnen hadde ikke åpning,bare flatet ut,men man vet jo aldri.
Mirakelungen Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Ta det med ro de første ukene,jeg har slitet med kynnere og en mormunn som vil flates ut siden uke 24. Ble egentlig friskmeldt i uke 31 (den hadde stabilisert seg) Har hatt gangske mye kynnere de siste dagene,lurer på omjeg har vært for aktiv. Jeg snakker av erfaring: Hold deg unna alt arbeid, løft osv. Ligg mest mulig, jeg har ikke gått en liten tur på over 2mnd:) Lykke til og, prøv å bare slappe av resten av tiden:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 takk,skal prøve å bare ta det med ro.merker jo at med en gang jeg går noen skritt,starter kynnerne.huff,det blir vel noen kjedelige uker framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå