Gå til innhold

mormunn myknet og utflatet i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har opplevd dette?er det stor sjanse for å føde før tiden,eller kan man like gjerne gå til termin?har ekstremt masse kynnere,ganske sterke.jordmor snakket med sykehuset,og de valgte å vente med å sende meg inn.skal se det ann til onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorda fikk du vite at livmoren var flatet ut? fikkdu undersøkelse på grunn av kynnerne?

Skrevet

Det var rart at du ikke ble lagt inn, altfor tidlig med fødsel selv i uke 34

Skrevet

ja,pga sterke kynnere og nedpress.kom til ei fantastisk jordmor,som tok meg så på alvor.ble nesten helt på gråten over å bli så godt ivaretatt.ho sa at hvis jeg ble bare litegrann usikker og redd i natt,skulle jeg sendes inn på sykehuset,så de kunne følge med.

Skrevet

får ikke håpe du føder nå da! Men fint å høre at JM tar deg på alvor og at du føler deg tatt på alvor.

Ville egentlig bare sende deg en klem jeg:)

Skrevet

tusen takk for klemmen.d går nok sikkert bra,mormunnen hadde ikke åpning,bare flatet ut,men man vet jo aldri.

Skrevet

Ta det med ro de første ukene,jeg har slitet med kynnere og en mormunn som vil flates ut siden uke 24. Ble egentlig friskmeldt i uke 31 (den hadde stabilisert seg) Har hatt gangske mye kynnere de siste dagene,lurer på omjeg har vært for aktiv. Jeg snakker av erfaring: Hold deg unna alt arbeid, løft osv. Ligg mest mulig, jeg har ikke gått en liten tur på over 2mnd:) Lykke til og, prøv å bare slappe av resten av tiden:)

Skrevet

takk,skal prøve å bare ta det med ro.merker jo at med en gang jeg går noen skritt,starter kynnerne.huff,det blir vel noen kjedelige uker framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...