mamma+litenspire Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 da ho va 6 uke rulla ho for første gang fra magen til ryggen:) e så artig og se kor fort ho forandra sæ og di framskrittan ho gjør:)
Lucky_line Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 heldi du da....sønnen min er snart 5mnd å har rullet bare noen få ganger....
Spataplasj Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 pheew...det var godt at du skreiv!! fekk litt angst når ej såg første inlegget her...veit fleire som rulla når dei va ca 2 mnd....men lisje gullet mitt ligge fredeli å rolig på ryggen...å blir litt furten viss ho må ligge for lenge på magen.... å ho e snart 3 mnd...men då e de no sikkert greit då??
mayaya Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Småen her er 5 uker i dag, og på lørdag rullet han mage til rygg 3 ganger :-) Etter 2 ganger fant vi fram videokameraet, men tror du ikke han lå i ro i en halvtime da, for så å rulle rett etter vi slo det av igjen...! *daske meg selv i hodet*
mamma+litenspire Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 hehe.. litt av en luring dåkker har:) men æ har faktisk ikke kommet på å film ho når ho ruller, så takk for at du sa d:)
mamma+litenspire Skrevet 30. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2007 ja d e nok greit:) men ble litt overraska kor tili ho sku bynn å rull:)
kajak&Daniel Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Det vanligste er at de begynner å rulle fra ryggen til magen nå r de er 4-5 mnd gamle, og fra magen til ryggen igjen etter det.. Det er pga det ofte er vanskeligere å rulle fra magen til ryggen.. Lillegutt rullet fra ryggen til magen da han var 4 mnd og 10 dager, og en mnd senere fikk han taket på å rulle seg tilbake til ryggen igjen.. Når han var bitteliten "rullet" han fra mage til rygg, men det var kun det at hodet var så tungt at han bikket.. Var ikke noe kontrollert rulling.. Så når hun kun er 3 mnd, er det jo helt normalt at hun ikke ruller enda..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Gutten min rulla fra mage til rygg på den tiden han også.. Nå har han snudd seg fra rygg til mage, og snur seg IKKE tilbake igjen.. Så det er nok bare at de mister balansen! Det merker du fort når de snur seg andre veien! Men moro lell å se på.. Selvom det er et uhell
pippis mamma Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Jenta mi på 6 uker har også begynt med det, men tror ikke det ligger noen mening bak, virker som hun prøver å løfte seg høyere opp med brøstet og hodet, men bare klarer å strekke ut ene armen om gangen, dermed mister hun balansen og triller rundt:) men hun ser ganske morsom da:)
Grigri m/3 gutter Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Min gutt rullet første gang rygg-mage når han var 5,5 mnd gammel og det er bare 3 dager siden, så han har ikke fått til å snu seg tilbake enda. Han blir bare irritert og så må jeg komme og snu ham.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Det er nok dessverre ikke bevisst,så må nok skuffe dere der gitt. er noe anna når de ligger på ryggen og ruller over på magen. Så og si alle babyer greier å rulle fra magen til ryggen. Så nå er det nok bare å komme nedigjen på jorda folkens;) Tilogmed hsøstrene sier det er helt normalt for de mister balansen når de beg å rette seg mer opp, og det gjør de fleste babyer allerede ved 2-3-4ukers alderen. Så kom tilbake når de snur rygg mage dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå