Gå til innhold

Tonetroll, attpåklatten, gummis, phantis, babyonboard mm.mm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mobil har vandret til de "sella jaktmarker" det betyr at deres mobilnr er vandret med den.:-(((

Kunde dere ha sendt meg en liten sms???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg kan. Men nå er jeg sååååå nær senga at jeg tror jeg venter til i morgen. Men DA kommer det en sms fra meg. Men husk å holde den nye mob'en unna Thyra nå da ;-)

Skrevet

Nå skulle jeg akkurat svare at jeg regner med at gummis tar på seg hele jobben med å sende nr på mobil...*ler* Men siden du er trett gummis får jeg ordne det sjæl....

Visst skal det sendes smser...om jeg bare finner mobilen...Tipper den ligger på plassen sin, men det betyr at jeg må inn og høre på stønningen til phantom-mannen og svigers... Så jeg utsetter det litt... *ler*

Skrevet

Tusen takk phantis. Håper dere andre sender en meld snart. Ok! Helt riktig Gummis. Den var vannskadet!!!. Plutselig, så var den bare helt døøø. Thyra har skylla:-)). Ny telefon er bestillt, så intill nå så bruker jeg en gammel en. Fryktelig irriterende, da jeg bruker mobilen som kalender og tenk alle mobilnr som er borte:-(.

Er jeg mobilavhengig????? Ohh, nei da!!

Skrevet

Sendte deg en pm jeg, for tlf min ligger i et annet rom og jeg orker ikke lete akkurat nå.....:-)

Skrevet

pm. Har jeg aldrig prøvd tidligere. Går jeg bare inn på min profil?. Tester det ut med en gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...