Gå til innhold

Vet ikke hvem jeg skal mase på nå jeg...


Ellen81

Anbefalte innlegg

Men, jeg har omtrendt 1000 sprøsmål om hva som er lurt å kjøpe til den lille... Alle rundt meg begynner å bli en smule lei tror jeg, men det er ganske viktig for meg... Og redebyggings trangen har begynt å sette inn for alvor nå altså... ajajajaj... Tiden går så alt for fort!

 

Men, dagens grublespørsmål er:

 

Tisselaken/madrassbeskytter... Kjøper man den gode gamle sorten av plastfrotte, eller går man for noe mer fancy som feks drynight sev om den er ganske dyr. Er det verdt pengene?

 

PÅ alexi.no får man kjøpt noe som ser ut til å ligne på drykid, men er det like bra? Kostet jo nesten ingen ting i forhold...

 

Noe som har noen erfaringer eller gode tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe så deilig å møte noen i samme situasjon, tror nesten alle rundt meg er lei også.....

Jeg er helt propell om dagen, i dag har jeg fått vasket hele huset, ryddet i skap og skuffer, montert stellebord, osv......

 

Og satt også å lurte på dette med tisselaken........ satt egentlig å lurte på om jeg trang det i det hele tatt....... ? men kan vel kansje være lurt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Så heldig du er som har klart å vaske hele huset!! Skulle jammen ønske jeg klarte det selv!! Må gå å mase på sambo om at han må gjøre det hele tida, og nå begynner jeg å bli skikkelig drittlei av å være drittkjærring... For han er sååååå sinnsykt treig! *frustrert*

Er veldig plaget med bekkenet... :/

Men, i morgen, haha! Da har han fri... Rent og ryddig hus på 1 mai høres ut som en goood plan :)

 

Ja, tisselaken er vist veldig kjekt. Hvertfall når det ikke er tiss som kommer. Og avføringa er vist veldig løs i begynnelsen, og man har vel nok annet å bruke penger på om man ikke skal kjøpe en ny madrass fordi den gamle er full av bæsj. Kan liksom ikke forestille meg selv sitte å vaske og skylle madrassen på det knøttlille badet vi har... *grøss og gru!* Og jeg tror det funker dårlig å hive madrassen i vaskemaskinen gitt... *ler*

 

Får håpe det er noen som kan gi oss et godt svar :) Så slipper vi å lure på akkurat dette... Lurer på hva det neste blir nå jeg... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda du kan trøste deg med at jeg har brukt veldig lang tid på dette huset.....

Og mens jeg monterte stellebordet i går, krabbet jeg ned på gulvet, og trodde faktisk at jeg ikke skulle komme meg opp igjen :-) Da var det ikke særlig kult å være hjemme aleine.

Samt at jeg kan nesten ikke gå i dag ;-)

 

Glemte vel å si at jeg har en overmadrass til å putte i vaskemaskinen, var derfor jeg var litt usikker....... men det blir nok ett tisselakken kjenner jeg meg rett, som ekstra protection.....

 

Men da er det vel bare å vente i spenning på svar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) På mitt første barn brukte jeg tisselaken. Men for å være helt ærlig er det helt grusom å ligge på. Selv med overmadrass over ville jeg ikke brukt det. Brukte den med frotte på den ene siden. Det blir tett og stivt. Til mitt andre barn kjøpte jeg overmadrass med ullfilt inni. Kjøpt på www.ullkorga.no Veldig fornøyd. Hun har både spydd, tisset og bæsjet på det og det har ikke gått igjennom. Putter den bare i vaskemaskin. Ull puster og regulerer varmen. Er også veldig god å ligge på. Spesialbestilte også en i 120x200 til storesøster. Lurte på om jeg skulle bestille en til min egen seng også. Har jo ofte barna i min seng. Kjedelig hvis de skulle tisset i min nye Hesten seng :o) DryNite har jeg ikke prøvd, men den virker veldig bra. Ville nok kjøpt orginalen. Vet jo ikke om kopi blir det samme :o) Vet ikke jeg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...