Gå til innhold

hvor mange menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange menn skal egentlig biomor få presentere for barna? menn - med og uten barn - flyr inn og ut hos henne....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker vi om å danne en generell lovgivning eller gjelder dette en bestemt mor?

Skrevet

Kommer ann på hvordan man presenterer de, som venner eller som kjærester.

Da jeg var alene med barna mine hadde jeg mange guttevenner, akkurat som nå selvom jeg er samboer.

Skrevet

På hilken måte går dette utover barnet?

Hun kan være en like god og kjærlighetsfull mor selv om kjærlighetslivet hennes er litt kaotisk. Barnet knytter seg helt sikkert ikke til mammas nye kjæreste og det er ikke sikkert at barnet føler noe tap når det blir slutt etter kort tid. For alt vi vet ut fra det lille som skrives kan det hende at mor kutter ut den nye kjæresten fordi han og barnet ikke går overrens.

Skrevet

Kommer litt an på. Men det er ikke noe bra for barnet, hvis de bor der i perioder etc. Er det venner på besøk kan man nesten ikke si noe, men en ny sambo hver mnd, da hadde nok jeg reagert ja!

Skrevet

Har barna reagert på dette? Jeg for min del er mer opptatt av "hva slags menn" og ikke "hvor mange" som barna får møte, etter at biomor til mine stebarn har vært sammen med en skikkelig kjiping som eldstebarnet nå er livredd for...

Skrevet

de virker forvirrret over hva som er vanlig for voksne å gjøre som kjærester. de kan si at i går var "kim" hos oss, vi spiste middag sammen. er mamma og kim kjærester da?

og etter at mamma og kim har bodd sammen en stund, sier de: jeg savner kim jeg. eller rett før vi skulle feire bursdagen til "frode", ble han dårlig, og siden har vi ikke sett ham.

men jeg er ganske sikker på at det er gode menn mor treffer

Skrevet

jg elsker gullet mitt = nøsken

jeg bytttet nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...