Gå til innhold

Byvogn med LETT bag som skal bæres 5 etg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i 5 etg uten heis og trenger en vogn med LETT bag som vi kan bære knerten opp og ned i. Og den må egne seg til bybruk; på og av buss og bane osv. Ergo liten men praktisk. Termin er i okt/nov så vi har god tid. bør vi også tenke "vintervogn"? Noen som egner seg bedre på vinterføre enn andre? Helt grønn jeg ;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heja.. noe som er kjekt å ha om du bor i 5 etg og ikkje har heis er ein vogn som er lett og liten. kan faktist anbefalle deg Hige Treken til Babykos, det er 3 hjul me svinn, heilstøpt bagvogn som har skikkelig bære grep, lett, skikkelig bilsikring, og ein praktis vogn, spesj du som skal ha sein på året, den er vind tett, men me "lufting" og alle som har den er kjempe fornøyd... evt emmaljunga me bærebag :o) jobbet på baby butikk selv, Mangen som skryter av Quinny, men den har eg ikkje ærfaring med

Skrevet

Teutonia Spirit S3 med softbag eller liten hardbag som settes inni sportsdelen!

Skrevet

hehe.. vi bor i 5 etg men flytter til bygning med heis når babyen kommer nettopp fordi jeg ikke tror det finnes noen bag som er lett nok (babyen veier jo også en del) til å bæres opp til 5 etg...

Skrevet

Samme situasjon som deg da vi fikk 1.mann. Satset på Teutonia med softbag. Det fungerte helt fint.

Skrevet

OTH Urban Jungle! Ypperlig byvogn, hele vogna veier bare 9 kg så enkel å ha med inn på buss/trikk/t-bane osv, bagen er romsligere enn ryktet tilsier (brukte den til lillesnuppa til hun var 7 mnd) og er kjempelett å bære med seg :-) Ellers ville jeg sett på Teutonia med mykbag jeg også, siden dere får vinterbaby trenger du ikke tenke på at bagen bør være så stor, siden når det begynner å bli trangt med vinterpose er sesongen mest sannsynlig over og dere kan kutte ut posen og bare bruke lammeskinn og teppe/dyne :-) Ville absolutt sett på OTH ja, har den selv og bor i byen, super vogn!!

Skrevet

Hva med Bugaboo. Den kan du gjøre om slik at du bare bruker to hjul (på sportsdelen). Da kan du ta ungen på armen og bare dra vognen etter deg. Vet ikke hvordan bagen er.

Skrevet

Takk for svar. Står foreløpig mellom Teutonia med softbag eller Bugaboo Cameleon. Må dra å kikke på disse. OTHen er tøff, men tør ikke. Har hørt at bagen fort blir liten til vinterbaby. Vi er høye også. Jeg er 177 og mannen er 185. Syns Teutoniaen ser litt lav ut...

Skrevet

Når dere får baby i oktober/november er det absolutt ikke noe problem å få plass i OTH-bagen! :-) Har en junisnuppe som har ligget i bagen helt frem til februar uten problemer! Den nye 2007-bagen er også litt romsligere, så jeg ville absolutt sjekket den ut!

Av de du nevner ville jeg gått for Bugaboo, av Teutonia'ene er Fun den letteste og netteste :-)

Skrevet

Så absolutt citybag, den veier ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...