kattungen Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Noen som vet om barna får nedsatt matlyst når tennene kommer? Har en gutt på 8 mnd som får 5 tenner på en gang. Han spiser mindre en han pleier, våkner mange ganger hver natt og virker til tider irritabel. Noen med erfaring?
Karija Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg har dessverre ikke noe svar, men håper det er greit at jeg slenger på et spørsmål til. Skulle nettopp til å legge inn innlegg om tenner selv... Kan løs avføring være et tegn på at tenner er på vei?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 høres veldig kjent ut:) merket ikke noe på de to første tennene nede, men fått tre oppe nå på kort tid og to til ligger rett under. spiste dårlig da to holdt på å komme, mest pupp og skorpene på skiva. lite middag og spiser heller ikke grøt- liker det ikke. hadde akkurat tatt nattavveninng med pupp, og han sov nesten rundt, men så begynte han å våkne igjen når tennene var på vei. men klarer seg som oftest med vann, tytt eller litt byssing. av og til ammer jeg for å få sove fort- særlig om jeg har vært på jobb- kveldsvakt. han svetter mye om natta også, så våkner nok litt av det også. men sover godt frem mot midnatt, så våkner han ca hver 2-3 time....håper tennene hans kommer fort da så det ikke blir langvarig;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 hei, mange pleier si at løs avføring og feber og slike ting er pga tennene er på vei. men det er nok heller motsatt, iallefall lært at feber gjør at tennene bryter lettere frem og kommer derfor ofte når en er syk med feber. løs avføring er nok pga andre ting, og sammentreff at tennene bryter frem på likt...tror jeg da:)
kattungen Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 Takk for svar:) Det du beskriver høres akkurat ut som min gutt. Tenkte kanskje han brygget på noe eller at han begynte å tulle med å spisingen, men da roer jeg meg ned og satser på at det er tennene:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Lukas hadde null matlyst når de 2 første kom oppe i midten, de var vonde for han!!!! De 2 andre oppe var ikke så ille og ikke de 3 han har fått nede heller! Så var han rød i kjinnene :-p og lettere irritabel ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå