Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Fy fela! Hvor kul mor er du når du ringer til din 8åring og sier 'hei, vil bare si hadet til deg jeg, for nå får du aldri mer se mamma' ?!?!?!?! Dessuten så sa hu igår til ungen at 'pappa er ikke pappaen din, det er en annen mann som er pappaen din' !?! Jeg blir så sint at jeg koker jeg! Ungen blir jo helt ødelagt!! :-( Grunnen til at mora sier slikt er at hu prøver å straffe faren til ungene...også er det ungene alt går utover! *sint*
Snuppa! Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Oi,høres ut som hun har skikkelige problemer den dama. Stakkars barna
Ane** Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Hadde lagt inn en bekymringsmelding hos barnevernet jeg... Jeg vokste opp med en slik mamma, aldri noe rus, alkohol, vold ol inne i bildet.. Kun "drittslenging, trusler og løyn" om pappa... Jeg endte med å bli flyttet til pappa når jeg var ni år... Omsorgssvikt og psykisk mishandling kalles det!!!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 Barnevernet er sånn delvis koblet inn, de vet om saken, men de gjør ikke noe med det. Mora driver og med selvmordsforsøk, men får ikke noe hjelp, blir bare sendt hjem igjen. Noen steder er slike ting helt på trynet! Når hu prater med psykologer og slikt så er'a helt 'normal'. Helt sinnsykt! Håper faren får alle ungene 100%, han ska be om det, heldigvis. Huff, blir så sint bare jeg :-(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #5 Skrevet 1. mai 2007 Håper det ordner seg for ungene, at faren får dem 100% og at mor får hjelp og etterhvert evt samvær - under tilsyn i starten.... Ikke så lenge siden en alenemor med flere barn her i distriktet tok livet sitt... Det er en tragedie for ungene, som da bodde hos moren, og den yngste var ikke så gammel.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå