Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Conrad..... jeg synes det er litt gubbenavn liksom... hehe.. men jeg og sambo har veldig lys å kalle prins nr2 for dette.... grunnen er at sambo sin morfar hette dette.. men jeg vet ikke... virker så rart på en liten baby.. hihi
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Ikke så aller verst, faktisk!!! Kan fort bli vant med det navnet, egentlig.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 30. april 2007 #3 Skrevet 30. april 2007 Jeg ville egentlig ha det navnet dersom jeg skulle ha gutt, synes det er veldig fint (pluss at da kaldte vi opp etter oldefaren). Men resten av familien satte seg totalt på bakbeina... Synes det er et tøft navn
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2007 Ok... tusen takk... jeg tror svigermor kommer til å bli overlykkelig om vi kaller han opp etter hennes pappa. for å ikke snakke om sambo sin mormor.. hun kommer til å gråte av lykke tror jeg. Er nok bare meg som må venne meg til navnet... men vi skal jo heller ikke avsløre navnet før han er født så da har jeg ca 3 mnd på meg å bli vant til det.
ennaH Skrevet 30. april 2007 #5 Skrevet 30. april 2007 Vær så snill å kalle han Konrad, ikke Conrad. Conrad er en gammeldansk skrivemåte som man har gått vekk fra på norsk. Det er ingen grunn til å gjøre stavemåten vanskeligere enn nødvendig? For øvrig synes jeg at Konrad er gammeldags, men litt søtt.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Min farfar het Konrad og jeg tenkte faktisk på å bruke dette navnet selv... Men sambo ville ikke, og min tremenning har også kalt sin sønn Conrad...de bor i Sverige da, og der er d vanlig å bruke C i allefall..Synes d er et skjønt navn jeg da...
Love my kidz Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Jo sant at Konrad er et gammelt navn, men det er et kult gammelt navn =)
Moonflower Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Konrad eller Conrad - syns egentlig det var litt søtt jeg ) Plutselig blir du vant til det og det blir jo bare fint når det er navnet på din lille prins nr 2!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2007 Netopp fordi jeg er fra sverige selv at jeg vil brue C om vi skal kalle han for det... for der er det mest vanlig og da har vi litt fra begge sider liksom.. at navnet er fra oldefaren,men stavemåten stammer fra mitt hjemland.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2007 heiii moonflower.... masse nytt å fortelle deg etter min helg hos mamma... bare så du vet det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå