Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 3 mnd., og jeg lurer i grunn på om det er greit å la han være uten lue nå. I dag har det vært 18 grader her på Østlandet hvor jeg bor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel sagt at de skal bruke lue det første leveåret. Men hvis han ligger i vogna uten vind på seg tror jeg nok ganske sikkert han overlever ;)

Var ett par ganger i fjor sommer Martin var uten lue.

Skrevet

hei!

en bør ikke la de være uten lue før de er et år. selv om det er varmt så er det kald trekk, iallefall nå. og lue beskytter også mot sola, selv om sommeren skal de ha lue på når de er under et år. når de er et år så har de ofte litt mer hår som skåner hodebunnen mot solbrenthet. Men viktig å bruke tynnere lue om sommeren da:) men ligger han i vogna og sover og det er helt vindstilt så kanskje det går å ha av lua?:) jeg gjorde aldri det med min sist sommer, han har aldri hatt ørebetennelse og alltid hatt på lue selv om vi bare skal fra døra og inn i bilen. tar den av inni bilen. men jeg har kanskje vært litt for redd den veien jeg da;)

Skrevet

Takk for svar begge to. Høres fornuftig ut!

Skrevet

Kjøp en tynn solhatt med lapper ned for ørene :) det brukte vi ifjor, og har kjøpt det i år også, selv om gutten min blir 1 år i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...